بلدزرها و کامیون‌های فلسطینی مربوط به شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در اقدامی بی سابقه یک جاده در فاصله ۲۵۰ متری با مرز سرزمین‌های اشغالی احداث کرد.

به گزارش مشرق، شنبه (دیروز) بلدزرها و کامیون‌های فلسطینی مربوط به گردان‌های «القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در اقدامی برای اولین بار اقدام به احداث یک جاده طولانی نزدیک به نوار مرزی موجود میان نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی 48 کردند.

رسانه‌های نزدیک به حماس اعلام کرد جاده مذکور حدود 250 متر از نوار مرزی فاصله دارد.

این جاده در راستای تامین مرزهای غزه و استفاده از آن برای عملیات‌های مربوط به مقاومت و تنها با فاصله چند متری از پایگاه‌های ارتش اسرائیلی در مرز با غزه آماده می‌شود.

در مکان احداث این جاده همچنین کامیون‌هایی که بار شن به همراه داشتند و در این منطقه بار خود را تخلیه می‌کردند، دیده شد. القسام تاکنون هیچ اظهارنظری در این باره به صورت رسمی اعلام نکرده است.

رژیم صهیونیستی ورود فلسطینیان تا شعاع 300 متری از نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی را ممنوع کرده است.

القسام اخیرا تصاویری از پایگاه‌های آموزشی نیروهای خود در منطقه مرزی با سرزمین‌های اشغالی منتشر کرده و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این اقدام با هدف مبارزه‌طلبی اسرائیل انجام شده است.

شاخه نظامی حماس همچنین همزمان با سالروز «یوم النکبه» (15 ماه مه 1948) به فلسطینیان عینک‌های ویژه‌ای داد تا بتوانند از طریق آن داخل اراضی اشغالی را ببینند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    0 0
    مشرق اشتباه نکن حماس داره با اسرائیل صلح میکنه و اون جاده رو هم برای رد و بدل کردن کالا و یه چیزی شبیه گمرک هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس