کد خبر 419287
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۲

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو با تعویض‌هایی که دیشب انجام داد ریسک کرد چرا که برای برد گاهی ریسک کردن لازم است.

به گزارش مشرق، رضا نورمحمدی در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: واقعا شب گذشته بازی سختی داشتیم. الهلال از تیم‌های قدرتمند و همیشه خطرناک آسیا است و دیدید که به دلیل داشتن چند بازیکن مصدوم و حتی محروم بازیکنان جوانی در تیم ما بازی کردند اما با توجه به کار سختی که در عربستان داریم امیدوارم بازیکنان مصدوم ما به این بازی برسند.

وی درباره برد با یک گل و اینکه آیا این یک گل پشتوانه خوبی برای پرسپولیس در بازی برگشت خواهد بود یا نه اظهار داشت: به هر حال همین یک گل به ما کمک زیادی می‌کند. البته این را هم در نظر بگیرید که ما در یک مقطع ۲۰ دقیقه‌ای با ترکیبی جدید بازی کردیم و بابک حاتمی در پست غیرتخصصی بازی کرد و دیدید که اومانیا از بازی بیرون رفت. البته دیدید که ما در این بازی موقعیت داشتیم اما همین یک گل هم می‌تواند از نظر روحی به ما کمک کند.

نورمحمدی درباره ریسک برانکو از بیرون کشیدن اومانیا و فرستادن یک بازیکن هجومی و نفوذی مثل میلاد کمندانی اظهار داشت: برانکو دوست داشت پرسپولیس برنده باشد و با به میدان آمدن کمندانی و بیرون رفتن اومانیا بابک حاتمی به دفاع وسط آمد و رضا خالقی‌فر در دفاع راست قرار گرفت که این ترکیب جدید بود اما به هر حال برای برد باید ریسک کرد.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود داور در این بازی به سود پرسپولیس سوت زده اظهار داشت: اتفاقا داور در خیلی از صحنه‌ها به ضرر ما قضاوت کرد اما درباره آن صحنه گل باید بگویم کمک‌داور آفساید توپ اول را گرفت اما برخی از کارشناسان ما جوری که دوست دارند بازی را می‌بینند! کمک‌داور آفساید توپ اول را گرفت و اگر قرار بود نظر داور تغییر کند قطعا کمک به او می‌توانست او را متقاعد کند اما همه دیدند که آفساید توپ اول را گرفت چون بازیکن الهلال یک نیم‌بدن از خط دفاع ما جلوتر بود.

وی درباره حضور بیش از ۱۱۰ هزار تماشاگر در بازی شب گذشته پرسپولیس مقابل الهلال اظهار داشت: جو ورزشگاه وحشتناک بود و هواداران نشان دادند که پرسپولیس چقدر برایشان مهم است و بزرگی خودشان را نشان دادند و باور کنید اگر استادیوم ۲۰۰ هزار نفر هم جا داشت باز هم تماشاگر به استادیوم می‌آمد. همه دیدند که بر روی لبه‌های استادیوم هم تماشاگر نشسته بود و واقعا فوق‌العاده از ما حمایت کردند هرچند که از دقیقه ۸۰ کمی تحت فشار بودیم.

نورمحمدی درباره بازی برگشت پرسپولیس در عربستان مقابل الهلال اظهار داشت: قطعا بازی سختی در ریاض پیش روی ماست. بازی در عربستان جو سنگینی دارد و الان هم فصل گرمای وحشتناک این کشور است. البته اینطور نیست که ما در ریاض فقط بخواهیم دفاع کنیم بلکه همه تلاش ما برای صعود است و حالا که تا اینجا آمده‌ایم برای این یک بازی همه جان و انرژی‌مان را خواهیم گذاشت.

مدافع تیم پرسپولیس درباره مشکل مالیاتی و اینکه احتمال ممنوع‌الخروجی‌اش وجود دارد اظهار داشت: دو، سه ماه است که این مشکل را دارم و ما هم چیز اضافی از باشگاه نخواستیم فقط می‌خواهیم این ۵ درصدهایی که از ما کم کرده‌اند برای مالیات بپردازند و دنبال این هم هستم تا با رفع این مشکل بتوانم پاسپورتم را از اداره مالیات بگیرم چراکه زمانی که از قطر به تهران برگشتیم پاسپورت ما توسط مسئولان اداره مالیات گرفته شد. هرچند که می‌دانم باشگاه هم به دنبال رفع این مشکل هست
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس