کد خبر 419238
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اعلام نتیجه نهایی مزایده سهام سرخ آبی های پایتخت طی هفته آینده، از پیگیری حوادث دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت خبر داد و گفت: حوادث ورزشگاه تبریز اتفاقی نبود.

به گزارش مشرق، امیر رضا خادم چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران استان اردبیل گفت: برای من به عنوان کسی که از دور به موضوع نگاه می کنم، اتفاقات رخ داده در دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران طبیعی نیست.

وی افزود: بر اساس دستور رییس جمهوری، شخص وزیر با مدیران ذی ربط استانی مذاکره کرده و رییس فدراسیون فوتبال هم در این زمینه به تبریز سفر کرده تا موضوع از نزدیک بررسی شود ولی تاکنون به جمع بندی نرسیده ایم.

خادم بیان کرد: به عنوان عضوی از خانواده ورزش اعلام می کنم که تیم های آذربایجانی با دیگر تیم ها برای ما تفاوتی ندارند و احتمال هرگونه تبانی و حق کشی برای هر استان و تیم ممکن است وجود داشته باشد که در این زمینه نیز بررسی خواهد شد.

او اضافه کرد: در بسیاری مواقع اشتباهات داوری در دیدارهای حساس رخ می دهد که از کنار آن شائبه هایی نیز مطرح می شود و در باره دیدار تراکتور سازی و نفت نیز مسایلی مطرح شده که آماده ایم در صورت ارایه اسناد رسمی و توجیه منطقی، پیگیری های لازم را انجام دهیم.

وی در ادامه به واگذاری سهام دو باشگاه سرخآبی پایتخت اشاره کرد و گفت: در دور چهارم مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سه خریدار جدی پیشقدم شدند که سازمان خصوصی سازی اوایل هفته آینده در این زمینه اطلاع رسانی می کند.

وی عنوان کرد: تشخیص فرد یا شرکت دارای صلاحیت خرید و مالکیت هر یک از این دو باشگاه بر اساس تصمیمات گرفته شده برآمده از شورای واگذاری است و هرگونه دخالت وزارت ورزش در این زمینه برآمده از شایعات می باشد.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان فعالیت های این وزارتخانه در بحث واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را تنها محدود به فراهم کردن شرایط واگذاری عنوان کرد.

او همچنین در پاسخ به پرسشی در زمینه احداث کمپ تیم های ملی در شهرستان سرعین اظهار کرد: کمپ سرعین در حد یک طرح است و با توجه به تعداد قابل توجه پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش و با در نظر گرفتن اعتبارات موجود، هیچ پروژه جدیدی در کشور آغاز نخواهد شد.

خادم افزود: تنها راه احداث این کمپ اختصاص بودجه از محل اعتبارات استانی است تا در سال های آینده و بهبود وضعیت اقتصادی، برای تکمیل آن از اعتبارات ملی استفاده شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بودجه ای برای آغاز طرح های ملی جدید نداریم، گفت: راه دیگر اجرای چنین پروژه هایی این است که با جذاب کردن این پروژه ها، زمینه را برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم کنیم.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    اقای خادم شما دیگه چرا؟ مسئولین فنی ومدیریتی تراکتور دچاراشتباه بچه گانه ای شده اند،چرا دیگران را مقصرمیدانید؟ چزرا اجاره دادید رییس جمهور ورودغیرفنی وغیرتخصصی داشته باشد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس