کد خبر 418689
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور باید معذرت‌خواهی کند اما از ما چون به راحتی از برخی از خطای عمدی می‌گذشت.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی پرسپولیس مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: نمی‌دانم چطور بگویم که تا چه اندازه خوشحالم که برابر تیم بزرگ الهلال به برد رسیدیم. خوشحالم می‌توانم این برد را به هواداران ایران و به خصوص پرسپولیس تقدیم کنیم. واقعیت دارد که هواداران قهرمان واقعی هستند و تشویق کردند.

وی ادامه داد: واقعا برای بازیکنان پرسپولیس مشکل بود که پس از از بازی طاقت‌فرسا با استقلال دوباره بخواهند تلاش کنند و دیدید که صبورانه ایستادند که دقایق آخر به گل برسیم و پیروز شویم. همه شما متوجه قدرت الهلال شدید که این تیم سال گذشته برترین تیم آسیا بود. دیدید هر آنچه در مورد این تیم گفته بودم واقعیت داشت اما باید گفت که بازیکنان من فوق‌العاده و به معنای واقعی پهلوانان و قهرمانان واقعی این دیدار بودند.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه پرسپولیس در بیشتر زمان این بازی و در فاز حمله ضعیف عمل کرد و چرا تعویض‌ها زودتر انجام نشد تا از زیر فشار خارج شود، گفت: با بخشی از سوال شما موافقم و گفتم که کل تیم الهلال عالی کار کرد و روشن بود که آنها می‌توانند کارهایی در این بازی انجام دهند اما ما هم قدرت کافی داشتیم و توانستیم عرض اندام کنیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: در این بازی هر دو تیم مدام تلاش می‌کردند تا زودتر به گل برسند اما ما در فاز دفاعی توانستیم موفق باشیم و مقابله به مثل کردیم و در ضد حملات خطرناک بودیم. بازیکنان من تا ته خط بهترین بازی خود را ارائه دادند و با وجود اینکه در این اواخر مشکلات زیادی داشتیم اما دیدید چه اتفاقی رخ داد و به پیروزی رسیدیم.

برانکو عنوان کرد: در این بازی علیپور از ابتدا در ترکیب قرار داشت و سپس میلاد کمندانی را هم اضافه کردیم. رضا خالقی‌فر امروز در پست غیرتخصصی خود بازی کرد و بازیکنان همه توانشان را گذاشتند. بازیکنانی که برخی از آنها به تازگی مصدومیت را پشت سر گذاشتند. در این بازی انتظار داشتم الهلالی‌ها کار زیادی انجام ندهند و فقط دست به دفاع بزنند. اینکه چقدر از پرسپولیس می‌ترسیدند در نوع بازی‌شان مشخص بود که مدام می‌خواستند دزدی کنند و وقت بازی را بگیرند، اما ما جنگیدیم و به گل رسیدیم. امید عالیشاه به خوبی جنگید و مهدی طارمی هم به خوبی خودش را به توپ رساند و پاسی انداخت که الهلالی‌ها خودشان توپ را تبدیل به گل کردند.

وی در خصوص تعویض مایکل اومانیا گفت: دلیلش ساده است، اینکه او مصدوم شد. درست است که تیم حریف خطرناک بود ا ما بازیکن ما مصدوم شده بود. در نظر بگیریم که امروز علیپور دومین بازی بزرگ و سنگین‌اش را انجام داد و به گونه‌ای بود که تصور می‌شد 400 بازی انجام داده است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص وضعیت گابریل و مهرداد کفشگری تصریح کرد: تا جایی که به من مربوط می‌شود گابریل مصدوم بوده و نتوانست مقابل استقلال بازی کند. او مدام احساس درد می‌کرد و نمی‌توانست راه برود. به نظر شما بازیکنی که نمی‌تواند راه برود، می‌تواند در زمین پرواز کند؟ شاید اومانیا به لحاظ جسمانی کمتر احساس درد می‌کرد اما او هم مصدوم بود.

برانکو افزود: کفشگری نیز مصدوم بود اما با این تفاوت که به طور موازی هم درمانش را انجام می‌داد و هم در تمرینات شرکت می‌کرد. 6 روز تا بازی برگشت مانده و خواهیم دید که او چقدر آماده می‌شود. کفشگری بازیکن کلیدی است ولی باید بدون او راهمان را ادامه می‌دهیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با برتری یک بر صفر در بازی رفت مقابل الهلال امیدی به صعود پرسپولیس وجود دارد، گفت: در کنفرانس قبل از بازی گفتم که علاقه‌مند به نتیجه مثبت یعنی پیروزی هستیم. خیلی مهم بود که بتوانیم گل بزنیم. بازی در ریاض برای ما دشوار خواهد بود و نمی‌دانم چطور انتظار داشتیم که با اختلاف 3،4 گل الهلال را ببریم. الهلال سال گذشته به طور ناسزاوارانه قهرمان آسیا نشد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس تا اینجا نتایج خوبی گرفته و در نظر داشته باشید که تیم ما در سخت‌ترین گروه قرار گرفت و پس از اینکه به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد به سخت‌ترین حریف ممکن خورد. با این وجود تدابیر لازم برای بازی برگشت اتخاذ خواهیم کرد که بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

برانکو خاطرنشان کرد: الهلال یک تیم حرفه‌ای است و شما از ذهنیت اعراب خبر دارید که تلاش می‌کنند ریتم بازی را با وقت‌کشی بگیرند. باید به بازیکنانم تبریک بگویم که ورزشکارانه و قهرمانانه برخورد کرده و ورزشکارانه بازی کردند. طبیعی است پاداش این بازی را نیز دریافت کردند.

وی در مورد اینکه پست مهدی طارمی و علی علیپور تغییر کرده بود و به نظر می‌رسید امروز عملکرد خوبی نداشتند، تصریح کرد: طارمی امروز نوک حمله بازی کرد و علیپور پشت سر او. اگر طارمی بازی خوبی انجام نداد چطور اینجا به عنوان بهترین بازیکن حضور دارد. هم طارمی و هم علیپور موظف بودند به خط دفاع کمک کنند اما باید گفت که علیپور نیز بازی خوبی انجام داد. طبیعی است که بازیکن یکی، دو اشتباه نیز داشته باشد.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: امروز بهترین تیم آسیا را شکست دادیم و به غیر از تبریک چیزی سزاوار ما نیست. ما نمی‌توانیم اکنون اینجا صحبت کنیم که چه کسی در بازی اشتباه کرد. تاکید می‌کنم که طارمی امروز بازی خوبی انجام داد.

برانکو در رابطه با اظهارات سرمربی الهلال مبنی بر اینکه داور باید پاسخگوی قضاوتش باشد گفت: در مورد داوری با صحبت‌های سرمربی الهلال موافقم. داور باید معذرت‌خواهی کند اما از ما چون به راحتی از برخی از خطای عمدی می‌گذشت و کارشناسان نیز در مورد گل مردود آنها اعتقاد داشتند گل آفساید بوده است.

وی در مورد هوای شرجی ریاض و اینکه نمی‌ترسید داور با تیم الهلال مهربان باشد، گفت: در زمین کاری از دستمان برنمی‌آید قبل از بازی با استقلال گفتند حق‌وردی قصد و غرض دارد اما من این مسئله را رد کردم و گفتم که به داور ایمان دارم چون اشتباهات در همه جا وجود دارد.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در نبود سوشا مکانی در بازی برگشت به مشکل نمی‌خورید، تصریح کرد: اتفاقا شرایط سخت‌تر خواهد بود سوشا همه را تحت تاثیر قرار داده و نبود او یک ناتوانی برای ما ایجاد خواهد کرد اما با این وجود قرار است پرسپولیس ببرد و به مرحله بعد صعود کند.

برانکو در خصوص اینکه گفته می‌شود اخطارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پاک شده است، گفت: چیزی نمی‌توانم بگویم ولی خدا کند که حرف شما درست باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عماد ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    رو نیست سنگ قزوینه .گل درست الهلال تو خونت رو داور هاپولی کرد.سوشا توپ رو پشت هجده ابشار و سرویس یجا زد قرمز مستقیم جریمه داشت.یه کولی بهت نداد داور
  • الهام ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    شما باید ممنون داور باشید که گل صد در صدی الهلال رو قبول نکرد
  • علی ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    کجات میسوزه و چرا؟؟ با این کامنتت
  • آرانی ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    همه این اتفاقات خواست و کمک خدابود. از بس نامردن این عربا.امیدوارم در بازی برگشت هم پرسپولیس موفق بشه.یاعلی.انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس