کد خبر 418265
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

اتحادیه فوتبال اروپا داور جدال تیم‌های یوونتوس و بارسلونا در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل ۱۵-۲۰۱۴ و همچنین داور مصاف سویا و دنیپروی اوکراین در فینال لیگ اروپا را معرفی کرد.

به گزارش مشرق، یوفا مسئولیت قضاوت جدال تیم‌های فوتبال یوونتوس و بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا را به جونیت چاکر، داور ترکیه‌ای محول کرد.

چاکر 38 ساله از سال 2006 تاکنون داور بین‌المللی بوده است و 70 بار در بازی‌ها و تورنمنت‌های رسمی یوفا سوت زده است. او در این فصل نیز چهار بار در لیگ قهرمانان اروپا و سه بار در لیگ اروپا قضاوت کرده است.

این داور ترکیه‌ای پیش از این سه بار بازی‌های بارسلونا در لیگ قهرمانان را سوت زده است که در آنها آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا در خانه روبین‌‌کازان روسیه (در مرحله گروهی 11-2010)، یک بر یک مساوی کردند، در خانه برابر چلسی (مرحله نیمه نهایی فصل 12-2011) 2-2 مساوی کردند و در خانه بنفیکا (در مرحله گروهی 13-2012) با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدند.

آمار قضاوت‌های چاکر برای یوونتوس هم به این شرح است: اشتروم گراتس یک - یوونتوس 2 (مرحله حذفی لیگ اروپای فصل 11-2010)، یوونتوس 3 - چلسی صفر(مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 13-2012)، بنفیکا 2 - یوونتوس یک (مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپای فصل 14-2013).

بازی فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری در تاریخ 16 خرداد در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می‌شود.

یوفا همچنین مسئولیت قضاوت دیدار تیم‌های سویا و دنیپروی اوکراین در فینال لیگ اروپا فصل جاری را هم به مارتین اتکینسون انگلیسی سپرد. این بازی ششم خرداد در ورزشگاه ملی ورشو برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس