کد خبر 417482
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی دوست دارم در استقلال بازی کنم که این باشگاه شرایط خوبی داشته باشد و خواسته‌های هواداران را برآورده کند.

به گزارش مشرق، میلاد فخرالدینی درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس، ناکامی آبی‌پوشان در فصل جاری، دعوت نشدنش به تیم ملی و ... صحبت‌ کرد.

چه اتفاقی افتاد که استقلال به پرسپولیس باخت؟

بازی در نیمه نخست در اختیار ما بود و نیمه دوم هم پرسپولیس موقعیت آنچنانی نداشت اما باز هم مطابق معمول روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

هواداران استقلال از این شکست خیلی ناراحت هستند...

حق دارند ناراحت باشند. آنها همیشه دوست دارند استقلال برنده باشد و در کورس قهرمانی قرار بگیرد اما بدانند که مشکلات تیم پس از یکی دو ماه از آغاز فصل آغاز شد. عدم پرداخت مطالبات از سوی باشگاه، تیم را بهم ریخت و همیشه 2،3 بازیکن در تمرینات حضور نداشتند که البته حق هم داشتند. بازیکن طبق قراردادی که امضا می‌کند، خواستار حق و حقوقش است و باید قرارداد او پرداخت شود. بازیکن خانه و زمین می‌خرد و روی قراردادش حساب باز می‌کند. عمر بازی کردن فوتبالیست‌ها کم است و همه به فکر الان هستند تا سرمایه‌ای برای آینده خود جمع کنند. متاسفانه باشگاه به تعهدات خود عمل نکرد و 2،3 بازیکن به نشانه ناراحتی در تمرینات شرکت نمی‌کردند.

اواخر بازی چه اتفاقاتی افتاد که درگیری پیش آمد؟


من برای خسته نباشید به سمت داوران و بازیکنان حریف رفته بودم و در جریان درگیری‌ها نبودم اما به محض اینکه متوجه درگیری‌ها شدم، سعی کردم طرفین را جدا کنم. استقلال و پرسپولیس هواداران زیادی دارند و ممکن است بازیکنان از خودشان پس از باخت یا پیروزی عکس‌العمل‌هایی نشان دهند. سوشا اشتباه کرد و کارش مبنی بر نشان دادن عدد 6 درست نبود. او زیادی خوشحال بود و نمی‌دانست چه کاری انجام می‌دهد.

قراردادت با استقلال چند ساله است و آیا برای فصل آینده در استقلال می‌مانی یا نه؟


قراردادم 2 ساله و سال دوم آن توافقی است. ماندنم در استقلال بستگی به مذاکراتم با این باشگاه دارد اما با این شرایط ماندم در استقلال سخت خواهد بود. زمانی دوست دارم در استقلال بازی کنم که این باشگاه شرایط خوبی داشته و خواسته‌های هواداران را برآورده کرده باشد، نه اینکه باشگاه به مشکل بخورد و از ما بخواهند مشکلات آنها را بپوشانیم.

هواداران استقلال در نظرسنجی سازمان لیگ تو را به عنوان برترین بازیکن فصل جاری استقلال انتخاب کردند با این حال به تیم ملی دعوت نشدی.

قسمت نبود که به تیم ملی دعوت شوم. در مورد نظرسنجی، هواداران به من لطف داشتند و دست تک تک هواداران را می‌بوسم. سایر بازیکنان هم می‌توانستند رای بیاورند ولی این لطف شامل من شد. البته هنوز خودرو به من اهدا نشده است.

این روزها انتقادات زیادی از امیر قلعه‌نویی می‌شود. به نظرت قلعه‌نویی برای فصل آینده در استقلال بماند یا برود؟

امسال فشار زیادی روی قلعه‌نویی بود و به اعتقاد من، هنوز هم بهترین گزینه برای استقلال، قلعه‌نویی است چون او جام‌های زیادی برای استقلال کسب کرده و برای تیم زحمت کشیده است. اگر قلعه‌نویی بماند و باشگاه قوی باشد، می‌تواند تیم خوبی برای فصل آینده آماده کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    عدد 6 رو نشون داده اشتباهه ولی اون حمله کرده به سوشا اشتباه نیست ... جالبه
  • سیدیاسر ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    سلام جناب مثلا ورزشکار این چه طرز تحلیل از بازی هست که شما میکنی البته تو کشورما مرسوم شده که بازی دست ما بود باختیم قبول شکست و بد بازی کردن رو در خود نهادینه کنید در خصوص رفتار سوشا بله ایشون بازیکن بی اخلاقی هست اما مشت بازیکن شما حنیف جز خوش اخلاقی است متاسفانه فوتبال ما شده محل تجمیع یکسری ازاذل یکم از کشتی گیرها و والیبالیست ها یاد بگیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس