کد خبر 416118
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

مسئول کمیته سیاسی شورای هماهنگی اصلاحات گفت: دفاتر استانی شورای هماهنگی اصلاحات در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش مشرق، حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار درباره نامه وزارت کشور مبنی بر تشکیل مجمع عمومی احزاب به منظور بازگشایی مجدد خانه احزاب اظهارکرد: وزارت کشور نامه‌ای را با محتوای بازگشایی مجدد خانه احزاب و فعالیت این مجموعه به احزاب و تشکل‌های قانونی  ارسال کرده و در حال حاضر ما منتظر برگزاری این نشست هستیم.


وی افزود: 31 اردیبهشت ماه نشست مجمع عمومی احزاب به منظور بازگشایی مجدد این تشکل برگزار می‎شود.

کمالی تاکیدکرد: به طورحتم اگر در زمان برگزاری مجمع عمومی احزاب فرآیند برگزاری انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب برگزار شود زمان دقیق بازگشایی این تشکل نیز مشخص خواهد شد اما در حال حاضر وزارت کشور درباره اینکه انتخابات شورای مرکزی در نشست 31 اردیبهشت ماه صورت خواهد گرفت صحبتی به میان نیاورده است.

مسئول کمیته سیاسی شورای هماهنگی اصلاحات همچنین درباره آخرین فعالیت‎های این شورا پیرامون حضور در انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: در حال حاضر دفاتر استانی شورای هماهنگی در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده‌اند اما باتوجه به اینکه زمان زیادی تا شروع انتخابات باقی مانده است منتظر هستیم تا فرآیند قانونی برگزاری انتخابات آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: حزب اسلامی کار نیز به عنوان یکی از تشکل‎های زیرمجموعه شورای هماهنگی اصلاحات در انتخابات مجلس دهم در چارچوب این شورا فعالیت‎های خود را دنبال خواهد کرد.

کمالی تاکید کرد: در حال حاضر فعالیت‎های ما به صورت آسیب‎شناسی و مطالعات شرایط ورود به انتخابات مجلس در درون حزب اسلامی کار شروع شده و ما در حال شناسایی نیروهای اصلح برای حضور در انتخابات مجلس دهم هستیم.

دبیرکل حزب اسلامی کار تصریح کرد: امیدوار هستیم با حضور جریانات سیاسی مختلف در عرصه انتخابات عرصه و فضا برای حضور و مشارکت حداکثری مردم فراهم شود.


منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس