کد خبر 415582
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حادثه مهاباد به هیچ‌وجه امنیتی نبود، گفت: مردم نسبت به فضاسازی رسانه‌های معاند هوشیار باشند.

به گزارش مشرق، حمدرضا محسنی‌ثانی در سبزوار با اشاره به حادثه مهاباد اظهار کرد: امروز دشمن به دنبال سوء‌استفاده از اتفاقات و رخدادهای هر چند ساده در سطح کشور است و در این راستا نیز سعی می‌کند تا با فضاسازی و جریان‌سازی از طریق رسانه‌ها در میان مردم رخنه کرده و حوادث را به گونه‌ای دیگر به تصویر بکشد.

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حادثه مهاباد یکی از حوادث تلخی بود که امسال رخ داد، تصریح کرد: مهم‌ترین عاملی که تلخی این حادثه را افزایش داد فضاسازی غوغا سالارانه رسانه‌های معاند و جریان‌سازی‌های آنها بود.

محسنی ثانی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواست با فرافکنی حادثه مهاباد را امنیتی نشان دهد، تاکید کرد: حادثه مهاباد به هیچ‌وجه امنیتی نبود و دشمن به دنبال سوء استفاده از این حادثه بود.

وی با بیان اینکه متاسفانه در حادثه مهاباد اصل ماجرا مخدوش و اطلاع‌رسانی نادرستی به مردم صورت گرفت، افزود: اطلاع‌رسانی درست از این حوادث توسط رسانه‌های داخلی و ارزشی می‌تواند جلوی سوء‌استفاده دشمن را بگیرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه مردم و مسئولان شهر مهاباد به خوبی حادثه را مدیریت و توطئه رسانه‌ها را ناکام گذاشتند، گفت: با وجود همه این مسائل این حادثه تبعات منفی زیادی نیز به دنبال داشت.

محسنی ثانی با بیان اینکه مردم باید نسبت به فضاسازی رسانه‌ای رسانه‌های معاند هوشیار باشند، تصریح کرد: انتظار ما از دستگاه‌های اجرایی مدیریت این گونه حوادث و از رسانه‌ها نیز اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح است تا التهاباتی که از حادثه مهاباد و شایعه‌سازی‌های آن پیش آمد دیگر رخ ندهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس