کد خبر 412462
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۱

گروه تروریستی داعش، فیلم اعدام فردی متهم به جاسوسی را به وسیله نوجوانی ۱۴ ساله منتشر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از دیلی استار؛ گروه تروریستی داعش، در فیلمی جلاد ۱۴ ساله خود را هنگام اعدام متهم به نمایش گذاشت. این نوجوان ۱۴ ساله، متهمی ۴۰ ساله را که لباس نارنجی رنگ اسیران داعش را به تن داشت به ضرب گلوله اعدام کرد.

نوجوان داعشی که لباس مشکی با آرم گروه تروریستی داعش به تن داشت پس از به قتل رساندن متهم، خطاب به آمریکا، روسیه و اروپا تهدیدهایی مبنی بر اقدامات تروریستی در سطح جهان بیان کرد.

این نخستین جلاد نوجوان داعشی نیست. پیش تر یکی دیگر از افراد متهم به جاسوسی به وسیله نوجوان دیگری کشته شد.

 

«ناصر کتوا، » کارشناس امور سیاسی عراق، اعلام کرد «گروه تروریستی داعش به این نوجوانان داروهایی می دهد تا به اعصاب خود مسلط شوند و شجاع به نظر بیایند.»

گفته می شود گروه تروریستی داعش نیروهای خود را به مصرف داروی «زولام» وادار می کند. چندی پیش یکی از نوجوانان داعشی متهم به بمب گذاری به وسیله نیروهای کرد دستگیر شد. این نوجوان اعلام کرد: «داروی زولام باعث می شود ذهن انسان به گونه ای عمل کند که گویی ذهن خود فرد نیست.»


منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • شناس ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    الهم العن آل سعود(آل يهود)
  • سارا ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    عاقبت گرگ زاده گرگ شود
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    فقط بچه نامشروع مي تواند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • راهنما ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    فرزندان ناشی از جهادنکاح...
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    آی افرادی که دایم منتظرید خبری از داعش بشنوید تا دهانتان را باز کنید و فحش دهید! شما اصلا بهتر از داعشی هخا نیستید. الا اینکه خدا بر شما منت گذاشته و شما راز پدر و مادر و مادر شیعه و در جمهوری اسلامی ایران متولد کرده است. این داعشی ها نیستند مگر تعدادی افراد عاشق اسلام که آرزویی جز احیای حکومت واحد اسلامی و برقرار کردن پرچم توحید بر دنیا ندارند. افرادی که برالی خود هدف تعیین کرده اند و از پوجی و غفلت دنیای مادی خود را رها کرده اند و آرزویی جز رفتن به بهشت و در آغوش کشیدن حورالعین ندارند. اما متاسفانه از چاله در آمدند و به چاه وهابیت افتادند. دلیل این مساله هم فقط کوتاهی ما است. ما با انقلاب اسلامی روح بنیادگرایی و بازگشت به خویت اسلامی در مسلمانان دنیا بیدار کردیم اما متاسفانه در دولتهای سازندگی و اصلاحات همان مسلمانانذ را که حالا پر از شور و شوق شده بودند به حال خود رها کردیم و گذاشتیم تا جذب دلارهای نفتی سعودیها شوند. گفتمان تکفیر دستپخت دیپلماسی وادادگی همین دولتها است. در طی همین دولتها چچنیها - که اصلا در ابتدا ناسیونالیست بودند- وهابی شدند. گروههای تکفیری در سراسر جهان اسلام رشد کردند و صد البته غرب هم که دنبال تراشیدن آلتراناتیوی در مقابل انقلاب اسلامی بود گذاشت اینها پر و بال یابند. حالا هم همه یک هیولا هستند.
  • ایران ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    فقط خدا عاقبت ظلم آن ها را میداند . آینده ی این بچه ها را هم تباه کرده اند.
  • موشک خان ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس