احمدرضا عابدزاده از شنیدن خبر درگذشت عزیز اصلی اندوهگین شد.

تنها کسی که حجازی از شجاعتش می گفت
به گزارش مشرق، سنگربان اسبق تیم ملی کشورمان گفت: «با آقای اصلی آشنا بودم. سال‌ها قبل ایشان به ایران سفر کردند و در کنار هم در مجموعه ورزشی انقلاب و تپه‌های داودیه عکس‌های یادگاری زیادی انداختیم که هنوز در اینترنت قابل دسترسی است.»

عابدزاده ادامه داد: «سن و سال من طوری نبود که بازی‌های عزیز اصلی را دیده باشم اما تعریف ایشان را از دروازه‌بان‌های قدیمی شنیده بودم، یادم هست ناصرخان حجازی علاقه خاصی به عزیز اصلی داشتند و می‌گفتند شجاعت این دروازه‌بان در صحنه‌های پرریسک و خطرناک کم‌نظیر بود.»

عقاب آسیا گفت: «می‌دانم آقای اصلی بعد از کنار گذاشتن بازیگری در فوتبال به بازیگری در سینما مشغول شدند و برای ادامه زندگی به آلمان رفتند. چند روز قبل شنیدم ایشان در بستر بیماری هستند اما از شنیدن خبر فوت این پیشکسوت بسیار ناراحت شدم و باید بگویم روح عزیز اصلی که برایم عزیز بود، شاد باشد.»

عابدزاده در پایان گفت: «زندگی با سرعتی که ما آدم‌ها باورمان نمی‌شود، سپری می‌شود. درگیری زندگی امروزی خیلی بالاست، آدم‌ها یا دنبال بیشتر کردن مادیات هستند یا دنبال مادیات برای گذراندن روز و شب و همین مشکلات، ذهن همه را درگیر کرده و باعث شده کمتر فرصت زندگی شاد و لذتبخش نصیب آدم‌های امروزی شود و متأسفانه مدام هم خبرهای تلخ از راه می‌رسند و ما را متأثر می‌کنند.»
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس