کد خبر 408533
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

لئو مسي از سال 2007، براي اولين بار موفق به گلزني در يک هشتم و يک چهارم ليگ قهرمانان نشد.

به گزارش مشرق، لئو مسی در فصل جاری بیش از همیشه با فراز و نشیب روبرو شده است. او فصل را با افتی محسوس آغاز کرد و در پایان سال 2014، با اختلاف 12 گل از رونالدو در لالیگا به کار خود پایان داد. او در لیگ قهرمانان نیز 8 گل به ثمر رساند که البته آمار قابل قبولی بود.

مسی با شروع سال 2015 به یکباره اوج گرفت و حتی توانست در جدول گلزنان در مقطعی از رونالدو پیشی بگیرد؛ هرچند که در حال حاضر با 4 گل اختلاف در جایگاه دوم قرار دارد. نکته عجیب اما در اینجاست که فوق ستاره آرژانتینی، برای اولین بار از سال 2007 موفق نشد نه در مرحله یک هشتم مقابل سیتی و نه در مرحله یک چهارم مقابل پاری سن ژرمن، برای بارسلونا گلزنی کند.

بارسا این دو حریف را با درخشش و گلزنی های راکیتیچ، سوارز و نیمار پشت سر گذاشت و به نیمه نهایی رسید. بدیهی است که با آمادگی نیمار و سوارز، عدم توفیق در گلزنی مسی چندان تاثیرگذار نشد اما در نیمه نهایی که بارسا دو دیدار بسیار دشوار پیش رو خواهد داشت، این تیم بیش از همیشه به بازگشت مسی به گلزنی نیاز دارد. مسی در 5 بازی اخیر خود در لالیگا نیز 3 گل به ثمر رسانده که از آمار گلزنی او در سه ماهه اول سال 2015، بسیار پایین تر است.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس