کد خبر 407924
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

4 ماه بعد از جریمه 540 هزار یورویی مارکو رویس به خاطر سال‌های رانندگی با خودرو بدون گواهینامه رانندگی، پرونده جدیدی در ارتباط با آن موضوع علیه ستاره ملی‌پوش دورتموند مطرح شد.

به گزارش مشرق، در روزهای پایانی سال 2014 خبری عجیب از حواشی فوتبال آلمان انتشار یافت که مربوط به مارکو رویس، ستاره ملی‌پوش و تکنیکی بورسیادورتموند بود.

در آن هنگام رسانه‌های ژرمنی گزارش کردند رویس سال‌ها گواهینامه رانندگی نداشته اما پشت فرمان نشسته و اقدام به رانندگی با خودروی‌اش کرده است.

در گزارش‌های آن هنگام همچنین عنوان شد وی در سن 18 سالگی در یک آموزشگاه راهنمایی و رانندگی ثبت نام کرده اما هیچگاه در آزمون آن شرکت نکرده و گواهینامه رانندگی‌اش را دریافت نکرده است.

ستاره مطرح تیم ملی آلمان و زردپوشان در مصاحبه‌ای که با خبرنگار بیلد آن موقع انجام داد،‌ به اشتباهش اعتراف کرد و گفت: متاسفانه من در آن زمان تصمیم گرفتم بدون گواهینامه رانندگی کنم و حقیقتش حالا علت این تصمیم حتی برای خودم هم قابل درک نیست.

به این ترتیب در روزهای پایانی سال گذشته میلادی پرونده‌ای علیه وی به جریان افتاد که نتیجه‌اش جریمه 540 هزار یورویی بود. ضمن آنکه وی موظف شد با حضور در کلاس‌های رانندگی،‌گواهینامه دریافت کند تا مجاز به رانندگی باشد.

اکنون در پایان اولین ماه بهار، خبر می‌رسد که پرونده‌‌ای دیگری در ارتباط با آن موضوع علیه ستاره 25 ساله به جریان درآمده است.

طبق گزارش روزنامه بیلد، دادستانی آلمان عنوان کرده این پرونده، به خطای دیگری از ستاره ژرمن‌ها در ارتباط با آن موضوع رسیدگی می‌کند.

در شرایطی که به نظر می‌رسید ذهن ستاره دورتموندی‌ها از موضوع خلافش در رانندگی،‌راحت شده، پرونده‌ای تازه علیه او گشوده شده و مجبور است در دادگاه بابت مواردی که به وی نسبت داده شده،‌ پاسخگو باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس