کد خبر 405813
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۸

سرمربی جوان دورتموند از فصل آینده روی نیمکت تیم زردپوش آلمانی نخواهد بود.

یورگن کلوپ رسما از دورتموند جدا شد
به گزارش مشرق، سرمربی موفق آلمانی که چند سالی در دورتموند به فعالیت پرداخت و با این تیم به قهرمانی در بوندسلیگا و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید، این فصل با تیمش حال و روز خوبی ندارد و بعید است بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را برای فصل آینده کسب کند.

سرمربی 47 ساله بوروسیا دورتموند شخصا از باشگاه خواسته است که قراردادش که تا پایان فصل 2018 اعتبار داشت، لغو شود. به نوشته بیلد، توماس توخل، سرمربی سابق ماینتس، جایگزین یورگن کلوپ خواهد شد.

کلوپ در آخرین نشست خبری خود گفت: سرمایه گذاری عظیمی کردیم و همه برداشت خوبی هم داشتند. نیازی به تشکر از کسی نیست. من طی سالیان اخیر گفتم که همیشه بهترین مربی ممکن نیستم. این زمان از سال را برای اعلام این تصمیم انتخاب کردم، زیرا برخی از بازیکنان دیر تصمیم می گیرند و شما نمی توانید واکنش نشان دهید. مطمئنم که تصمیم درستی گرفته ام.

کلوپ ادامه داد: این که خستگی دلیل تصمیم من بوده، درست نیست. من هیچ قراردادی هم با تیم های انگلیسی یا سایر باشگاه ها نبسته ام، البته که قرار هم نیست یک سال کامل خودم را در تعطیلات قرار دهم. آخرین آرزویم در دورتموند این است که فصل را در بهترین جای ممکن تمام کنیم و همچنین در جام حذفی، موفق باشیم.

این مربی در پایان گفت: فکر می کنم بوروسیا دورتموند به یک تغییر نیاز دارد. در مقطعی از فصل قرار داریم که برنامه ریزی برای فصل آینده انجام می شود. اگر من برنامه هایم را واضح اعلام نکنم، آینده خوبی در انتظار تیم نیست. با اعلام این خبر پیش از پایان فصل، هماهنگی همه با آن، آسان تر خواهد بود. باشگاه هم می‌تواند برنامه خودش را پیاده کند. مطمئنم که تصمیم درستی گرفته شد، طی روزها و هفته های قبل به این نتیجه رسیدم که دیگر من فرد مناسب برای این شغل نیستم و این موضوع را با واتزکه در میان گذاشتم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    0 0
    حیف شد. کلوپ مربی بزرگی بود. دورتموند حتی در این دوران بحرانی بازیهای زیبایی انجام میداد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس