رئال مادرید با پیروزی مقابل رایووایکانو فاصله خودش با بارسلونا را حفظ کرد .

سیصدمین گل رونالدو رئال را در کورس نگه داشتبه گزارش مشرق، تیم فوتبال رئال مادرید در چارچوب هفته سی ام لالیگا موفق شد میزبانش رایووایکانو را با گلهای رونالدو و خامس رودریگوئز از پیش رو بردارد و در کورس قهرمانی باقی بماند.

برنامه، نتایج کامل و جدول رده‌بندی و گلزنان لالیگا

بعد از پیروزی بارسلونا در مقابل آلمریا رئال مادرید می دانست که برای باقی مانده در کورس قهرمانی لالیگا به ۳ امتیاز بازی با رایووایکانو نیاز دارد. شاگردان آنچلوتی بازی را هجومی آغاز کردند و در چند صحنه خطرناک ظاهر شدند اما نتوانستند از موقعیت های شان استفاده بکنند.

در ادامه تیم رایووایکانو هم صاحب موقعیت های مناسبی شد اما آن ها هم در گلزنی ناکام ماندند تا نیمه نخست با برتری نسبی تیم میزبان به اتمام برسد. از اتفاقات مهم این نیمه گلی بود که گرت بیل بثمر رساند آما داور آن را آفساید اعلام کرد.

رئال نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و بازیکنان این تیم تصور می کردند که داور در دقیقه ۵۱ بدلیل خطای بازیکن حریف روی رونالدو در محوطه جریمه ضربه پنالتی اعلام کند اما در داور عین ناباوری به ستاره پرتغالی رئال بخاطر دایو زدن یک کارت زرد داد که با اعتراض بازیکنان رئال روبرو شد.
این اتفاق باعث نشد که شاگردان آنچلوتی تمرکز خود را از دست بدهند و آن ها به حملات شان ادامه دادند تا اینکه در دقیقه ۶۸ توسط رونالدو به گل نخست بازی دست یافتند.

رایووایکانو بعد این گل برای زدن گل تساوی شروع به حمله همه جانبه کرد که این باعث شد رئال در یک ضد حمله توسط رودریگز و روی حرکت خوب رونالدو به گل دوم خودش هم برسد.

تیم میزبان همچنان به حملاتش برای زدن گل ادامه داد اما این رئال بود که موقعیت های جدی بدست آورد اما آن ها راه به جایی نبردند.

رایویوایکانو در آخرین دقایق بازی تا آستانه باز کردن دروازه رئال پیش رفت اما عکس العمل های درخشان کاسیاس مانع از باز شدن دروازه شد تا رئال در نهایت پیروز این بازی شود و اختلاف ۴ امتیازی خودش با بارسا را حفظ کند. بارسلونا 74 و رئال 70 امتیاز کسب کرده اند.

گلی که رونالدو در این بازی بثمر رساند سی و هفتمین گل فصل لالیگا و سیصدمین گل وی در پیراهن رئال مادرید محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    0 0
    درود بر رئالیها
  • ehsan ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    0 0
    زنده باد رئال مادرید... زنده باد همه رئالی ها...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس