کد خبر 402505
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با دفاع از عملکرد شاگردانش در مصاف با سلتاویگو، گفت که ترجیح می‌دهد تیمش پیروز باشد حتی با یک گل.

واکنش انریکه به پیروزی مقابل تیم پیشین‌اش
به گزارش مشرق، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (شنبه) موفق شد با یک گل در خانه سلتاویگو به برتری برسد و حاشیه امنیتش در صدر جدول رده‌بندی لالیگا و فاصله 4 امتیازی خود با رئال مادرید را حفظ کرد.

لوئیس انریکه در خصوص این بازی که تنها گل آن را ژرمی متئو، مدافع فرانسوی بارسا با یک ضربه سر به ثمر رساند، ضمن تمجید از عملکرد تیم پیشین خود اظهار داشت: ما برابر تیمی قرار گرفته بودیم که داشت پرواز می‌کرد. سلتاویگو به ما اجازه کنترل بازی را نمی‌داد. در فوتبال همیشه 2 تیم روبه‌روی هم قرار می‌گیرند که یکی از آنها موقعیت‌های گلزنی بیشتری نسبت به حریفش ایجاد می‌کند اما ما همیشه نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. در نیمه دوم، دوندگی بازیکنان سلتاویگو آنها را کمی خسته کرد و ما کنترل بیشتری بر بازی داشتیم. با این حال ما واقعاً به دردسر افتادیم چون سلتا یکی از آن تیم‌هایی است که شما را به طور مداوم تحت فشار می‌گذارد.

انریکه در خصوص کاهش موقعیت‌های گلزنی تیمش نسبت به بازی‌های قبلی بارسا هم گفت: ما به سلتاویگو اجازه ندادیم موقعیت‌های زیادی خلق کند اما موقعیت‌های گلزنی زیادی هم خلق نکردیم.

سرمربی بارسا درباره بازگشت به خانه تیم پیشین خود هم عنوان کرد: واقعاً حس خوبی دارد. فرصتی شد تا با دوستان قدیمی‌ و بازیکنان پیشین خود احوالپرسی کنم.

انریکه درباره تأثیر مثبتی که پیروزی در این بازی بر روحیه بازیکنانش خواهد گذاشت هم تأکید کرد: در مورد نتایج ما قضاوت خواهد شد. نتیجه گرفتن در چنین بازی‌هایی واقعاً می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس ما شود. شکست دادن حریفی که در سطح بالایی بازی می‌کند همیشه باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود.

گل دیرهنگام بارسلونا و تاکتیک‌ بازی این تیم موضوع دیگری بود که انریکه به آن اشاره داشت: برنامه ما حفظ توپ و یافتن فضایی برای حلق موقعیت گلزنی در یک سوم دفاعی حریف بود. سلتاویگو در سطح بسیار بالایی بازی کرد و در نبردهای تن به تن قوی بود. شاید ما می‌توانستیم زودتر از این پیروزی‌مان را در این بازی قطعی کنیم.

سرمربی پیشین سلتاویگو در پاسخ به این سؤال که آیا کسب چنین پیروزی پر زحمتی برابر تیمی قدیمی‌اش به وجهه بارسا خدشه وارد نمی‌کند، اظهار داشت: پیروزی هرگز بد نیست حتی زمانی که این‌گونه بازی را ببرید. ما 3 امتیاز با ارزش کسب کرده‌ایم و این است که اهمیت دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس