واقعیت این است که عربستان سعودی سعی در تحریک انصار الله داشت تا آن‌ها را با واکنش شتاب‌زده به موشک باران یمن به دام بیندازد، اما رهبران حوثی موفق به مهار این شوک شده و همچنان به سمت مرتب سازی جبهه داخلی خود بر اساس دستورات رهبر انصار الله در سخنرانی اخیرش پیش رفتند.

چرا انصارالله به تجاوز وحشیانه سعودی‌ها پاسخ نمی دهد؟
گروه بین‌الملل مشرق - جنبش انصار الله با وجود تجربه اندک سیاسی خود ضربه محکمی را به ائتلاف عربی جنگ بر ضد یمن و تجاوز مستمر علیه این کشور که از دو هفته پیش آغاز شده، وارد کرد. این ضربه سیاسی به صورت خاص رهبران عربستان سعودی به ویژه ملک سلمان و فرزندش محمد بن سلمان را هدف قرار داد که بدون هیچ تجربه نظامی وزیر دفاع این کشور شده است.

ضربه سختی که رهبران انصار الله به عربستان وارد کردند، شامل عدم پاسخ‌گویی به حملات نظامی با وجود سنگین بودن موشک باران و امتداد آن در تمامی بخش‌های مختلف جغرافیایی یمن بوده است. این در حالی است که حملات زمینی از اراضی عربستان نیز قرار است به زودی آغاز شود.

واقعیت این است که عربستان سعودی سعی در تحریک انصار الله داشت تا آن‌ها را با واکنش شتاب‌زده به موشک باران یمن به دام بیندازد، اما رهبران حوثی موفق به مهار این شوک شده و همچنان به سمت مرتب سازی جبهه داخلی خود بر اساس دستورات رهبر انصار الله در سخنرانی اخیرش پیش رفتند.

اهمیت راهبردی خودداری انصار الله از واکنش شتابزده به حملات سعودی
عدم واکنش به حملات هوایی عربستان سعودی به یمن به این معنا است که یک طرف مهاجم وجود دارد که کشوری را موشک باران می‌ کند و با تمام توان نظامی خود آن حمله می‌کند، اما در طرف مقابل هیچ واکنشی دیده نمی‌شود. این در حالی است که نیروهای مهاجم سعی داشتند اثبات کنند که یمن خطر بزرگی برای آن‌ها است و سلاح‌های پیشرفته در اختیار دارد که می‌تواند امنیت عربی و منطقه‌ای را بنا به ادعای عربستان سعودی که برای توجیه ادامه تجاوز به یمن است، تهدید می‌کند.

چرا انصارالله به تجاوز وحشیانه سعودی‌ها پاسخ نمی دهد؟

واکنش نشان ندادن به این حملات به معنای آن است که انصار الله با وجود استنادهای واقعی در تجربه بالای نظامی و شهادت افسران و مشاوران نظامی مصری به احتمال شدید بودن درگیری با حوثی ها، به رویارویی نظامی گرایش پیدا نکرده اند. این در حالی است که مشاوران نظامی مصر به همین علت به عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر توصیه کرده اند که در عملیات زمینی در یمن شرکت نکند.

عدم واکنش به این حملات به این معنی است که دولت‌های جهانی حامی دلارهای نفتی سعودی در مواضع خود تجدید نظر می‌کنند و شهروندان یمنی به خوبی این موضوع را درک می‌کنند که رهبران انصار الله به دنبال جنگ نیستند.

چرا انصارالله به تجاوز وحشیانه سعودی‌ها پاسخ نمی دهد؟

چرا انصارالله به تجاوز وحشیانه سعودی‌ها پاسخ نمی دهد؟

عدم واکنش به حملات سعودی‌ها که تاکنون ادامه داشته، اوج حکمت و تجربه انصار الله را نشان داده و باعث شده دولت‌های عربی و جهانی تلاش‌های سیاسی و دیپلماتیک خود برای توقف تجاوز را آغاز کنند، عدم واکنش به این حملات همچنین تأثیرات مثبتی در جبهه داخلی یمن داشته و باعث متمایز شدن حوادث یمن از حوادث دیگر کشورها و همچنین شناخته شدن ملی‌گراها از مزدوران و خائنین شده است.

امروز در شرایطی حمله به یمن ادامه پیدا می‌کند که احتمال دارد رهبران انصار الله تصمیم خود را برای ایجاد بازدارندگی در برابر این تجاوز گرفته باشند، همان طور که همه می‌دانند این جنبش برای مقابله با تجاوز دست بسته نیست و تمامی توجیهات قانونی و اخلاقی و انسانی برای مقابله با این تجاوز وحشیانه و خشن را دارد. چگونه این طور نباشد در حالی که تمامی مردم یمن با این جنبش هستند و تمامی شهرها این کشور و مناطق مختلف دنیا نظیر پادشاهی عمان شاهد تظاهرات گسترده مردمی از سوی انسان های آزاده و شریف است.

چرا انصارالله به تجاوز وحشیانه سعودی‌ها پاسخ نمی دهد؟

المساء پرس نوشت: عدم واکنش به حملات سعودی ها، تجاوز به یمن را در برابر چشم جهانیان در ابعاد اخلاقی و سیاسی رسوا کرد تا جایی که سازمان‌های بین‌المللی از حقیقت اوضاع و نتایج موشک باران که شهروندان و غیرنظامیان یمنی را هدف گرفته، سخن گفتند و ائتلاف جهانی به این ترتیب در یک بحران واقعی گرفتار شد، بحرانی که باید یا جنایت‌های خود را ادامه دهد یا اینکه به گونه‌ای خود را از ورطه خارج کند و جنگ را متوقف نماید. ریاض در صورتی که گزینه اول را انتخاب نماید در یک باتلاق کشنده قرار خواهد گرفت که می‌تواند موجودیت آن را به خطر انداخته و تاج پادشاهی آن را به لرزه درآورد و نقشه سیاسی در شبه جزیره عربستان را تغییر دهد، این چیزی است که حتی شاهزادگان داخل کاخ پادشاهی عربستان سعودی نیز نسبت به آن هشدار داده‌اند.

رهبر انصار الله موفق شد است جبهه داخلی یمن را برای پایداری بیشتر، حتی بیش از تصور دشمن آماده کند. این در حالی است که دشمنان تصور می‌کردند که موشک باران هوایی اهداف خود را در تجزیه داخلی یمن طی چند روز محقق می‌کند، اما رهبر انصار الله به صورت غیرمنتظره و بی‌سابقه‌ای همچنان در طرح مقابله با تجاوز از طریق دو جبهه داخلی و خارجی تمرکز کرده و این موضوع باعث شده انصار الله برای جنگ طولانی مدت آماده باشد. این به معنای شکست قطعی تجاوز است، چرا که این حملات نمی‌تواند بدون ایجاد شکاف‌های گسترده در داخل ائتلاف و چالش‌های واقعی در مواضع جهانی ادامه پیدا کند.


ما در لحظاتی زندگی می‌کنیم که اندکی قبل از پیروزی بزرگ قرار دارد. با وجود ادامه حملات هوایی، ما در  ساعاتی از پایداری و افتخار به ملتی زندگی می‌کنیم که تمامی قدرت‌های شرور بر ضد آن وارد عمل شده اند، کشوری که امروز با وجود جراحت‌هایی که دارد حضور خود و آمادگی فرزندانش برای جان‌فشانی بیشتر جهت بازگرداندن نقش تاریخی و متمدنانه به یمن و خروج از اطاعت عربستان سعودی را اعلام کرده و حنجره تمامی انسان‌های شریف در آن مملو از فریاد بر ضد قیمومت و مداخله خارجی است و این موضوع با پرداخت هزینه‌ای کم در مقایسه با پیروزی انقلاب آنها محقق خواهد شد.

چرا انصارالله به تجاوز وحشیانه سعودی‌ها پاسخ نمی دهد؟

سلمان تصور می‌کرد که ملت یمن تنها 3 روز دوام خواهد آورد. واشنگتن نیز گمان می‌کرد که شکاف‌های روزافزونی در طی چند ساعت در این کشور ایجاد خواهد شد، قطر بر پایه گزارش‌های مزدوران خود در داخل یمن از سست بودن  جبهه داخلی در این کشور خبر می‌داد. اما تنها با گذشت چند روز شاهد شکاف‌های اعلام شده در داخل ائتلاف خواهیم بود و برخی مداخله زمینی در یمن را رد خواهند کرد و برخی خواستار توقف جنگ و بازگشت به راه حل سیاسی خواهند شد، در آن زمان گزینه‌های تنگی در برابر ائتلاف قرار خواهد گرفت و این بار ابتکار عمل در اختیار سید عبدالملک الحوثی خواهد بود.
 
ملت یمن حماسه بزرگ و تاریخی را در مسیر یک پیروزی بزرگ در حال رقم‌ زدن است، پیروزی که ما در آستانه آن قرار گرفته‌ایم و از ما دور نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 43
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    الله اکبر
  • ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    این توجیهات کافی نیست . انتظار طرفداران انقلابیون یمن مقابله به مثل با عربستان است فقط شلیک چند فروند موشک به مراکز مهم نفتی عربستان بسیار اهمیت دارد و ...... ما برای اولین واکنش جنگی یمن لحظه شماری می کنیم
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    حرفهای شما فقظ شعار بود. افت روحیه داخلی در اثر عدم واکنش مهمترین سرمایه حوثی ها را از آنها میگیرد. چرا همیشه همه اقدامات خودمان و دوستانمان را بی خطا میدانید. ما در سوریه در حال عقب نشینی هستیم و شما در حال شعار دادن از موفقیتهای ارتش. در یمن القاعده در حال گرفتن شهر هاست و شما از حکمت حوثی ها مینویسید. در عراق اخر سر تکریت پس از درخواست بمباران توسط امریکا از طریق عبادی حاصل شد. دست از شعار برداشتن یعنی خود را فریب ندادن
  • م.ک ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    شما اصلا متن رو خوندی؟؟؟
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    بیخود تحلیلهای الکی نکنید.انصارالله اگه زورش میرسید جواب عربستان را میداد اما نه توان نظامی کافی دارد و نه تجهیزات کافی.در داخل یمن هم هنوز به انسجام کافی نرسیده که بخواد جبهه جدیدی علیه سعودیها باز کنه.بنابراین مجبوره فعلا پاسخ عربستان را نده و تمام توان خود را روی جنگ با هواداران منصور هادی متمرکز کنه تا با شکست دادن آنان و گذشت زمان و فرسایش نیروهای سعودی و هم پیمانانش در نهایت سرنوشت را بنفع خویش تمام کنه.
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    ظاهرا خواب تشریف دارید شما
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    حیف از این تحلیل که نظرات بی مغزی مثل نظر تو پایینش تایید بشه.
  • علی ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    اگر یمن چندین مراکز نفتی عربستان را منهدم کنه عربستان بار دیگر اینطور گستاخی نمیکنه.جالبه که فقط دارند تخریب زیرساختهای خود را توسط عربستان تماشا میکنند.ای چه تحلیلیه که یمنی ها پاسخ تجاوز به کشورشان و ویرانی شهرها و زیرساختهای خودشان را نمیدهند چون میخواهند اثبات کنند که جنگ طلب نیستند خیلی تحلیل بیخودیه. ما سکوت یمنی ها را ناشی از ضعف و بزدلی آنها میدانیم که فقط زورشان به مردم خودشان میرسد.
  • iman ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    خدا کمکشون کنه
  • موشک خان ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    اینا رو خودت فهمیدی یا کسی بهت گفته :)))
  • حسن ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    برادران انصاریمن مابایدزودترحداقل چندموشک به مراکزنفتی عربستان بزنندتااین وهابی های احمق دست ازجنایت بردارندخطراین حکومت وهابی ازاسراییل بدتراست ایران هم باچنگ ودندان هم که شده بایدازیمن به طور غیر مستقیم دفاع کندوموشک بدهدیادمانرودکه وهابی ها حاجیان ماراکشتندفرصت خوبی برای انتقام است
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    ابزاررسانه ای غرب درخدمت ال سعودمیباشد.تصورکنیداگرچندموشک درعربستان فرودمی امد!چنان تبلیغاتی علیه شیعیان راه می افتادکه گوش فلک راکرمیکرد!وهابی ها به کمک انگلیس خبیث میگفتندکه شیعیان ام القرای جهان اسلام رابه گلوله بسته است!کسی هم دردنیای امروز دنبال کشف حقیقت نیست وتنهابه این دلیل که انگلیس وامریکامیگویند،دروغهاراباورمیکنند!بیادداشته باشیم که صهیونیستهابدشان نمی ایدجنگ دیگری درخلیج فارس بوجوداورندتا دوباره بتوانندتامدتی نفس راحت بکشند!
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    آره بابا ،آمریکا بمبارون کرد تکریت رو ، بمب ها اومدن جنگ خونه به خونه کردند تا تکریت ازاد شد ! مرغ پخته خندش میگیره یعنی. توی سوریه هم از داخل ترکیه تروریست ها تشریف آوردند و یک شهر مرزی با ارباب ترکشونو پس گرفتند ! واقعا تحلیل سختی داشت!!! توی یمن اما به اندازه کافی غبار بلند هست که معلوم نباشه کی میزنه و کی میخوره ! با این حال ما به بعضی اشتباهات معترفیم ولی یک جمله کلیدی میگیم : ؛«لله مع نا »
  • موشک خان ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    اینایی که می گن انصارلله ترسو و بزدله در واقع نادان هستند قبلا انصارلله با عربستان تنهایی و بدون همراهی دیگر گروه ها جنگیده و نتیجه گرفته صبر کنین حمله یمنی ها رو خواهید دید از نظر من انصارلله داره تلاش می کنه بهانه نده به ائتلاف و اول با مخالف های داخلی تسویه حساب کنه این طور دیگه در چند جبهه نمی جنگه البته این رو باید به خوبی بدونین ائتلاف عربی خیلی شکنندس و کشورهای عضو خودشون با مشکلات داخلی عجیبی دست و پنجه نرم می کنن و فعلا با این موش و گربه بازی هوایی ترجیح می دن سرگرم بشن وقت عمل م خیلی از این ها ترجیح می دن از ارتششون برای حفظ امنیت شون استفاده کنن تا یه جنگ بی ربط و بی نتیجه
  • موشک خان ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    احسنت تحلیل خوبی بود
  • سائل ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    آقا این علی عبدالله صالح الان طرف ماست(شیعیان)؟ همون دیکتاتور سابق یمنو میگم هاااا
  • saeed ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    نه عمو اینها همش از سر ناتوانیه ...اینارو نگیم چی بگیم . راستی احتمالا سوریه هم داره از این تاکتیک پیچبده سیاسی استفاده میکنه که تا حالا به هیچ یک از حملات اسرائیل پاسخ نداده!!!!!!!! میترسم یه روزی هم ما مجبور بشیم از این تاکتیک فوق العاده استفاده کنیم ...
  • صالح ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 1
    حمله عربستان به یمن آغار فروپاشی آل سعود است.
  • ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    علی عبداله صالح شيعيه زيدی هست
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    اخر روحیه ای!!!!!!!!!!!!
  • محمدمهدی ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    عزیزم شما از کجا انتظار انقلابیون رو میدونید؟شما که از انصارالله وضع یمن رو بهتر نمیدونید... لطفا نظراتی که افکار جامعه رو به هم میزنه منتشر نکنید
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    پرزیدنت روحانی وظیفه شرعی شما این است یک زنگ به پادشاه حمار عربستان بزنید و با او عتاب و خطاب انقلابی کنید و کلکسیونی از فحش های بیسواد و دین نشناس و آخرت نشناس و بی شناسنامه و تندرو و تازه به دوران رسیده و قس علیهذا نثارش کنی و ایضا یک نامه سرگشاده خطاب به جوانان سنی و شیعی عربستان بنویسی و آنها را به ثوره علیه آل حمار بخوانید آل سعود ترغیب و تحریض کنید که اینکار یکی از مصادیق بارز صدور انقلاب است که ایده آل غایی همین خانواده های شهداست که هر چهارشنبه با رفتن به خانه شان از احوال بازماندگانشان تفقد میفرمایید
  • محمدمهدی ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    اولا عقب نشینی های سوریه به خاطر کمبود نیرو جبهه خودیه که با تموم شدن غائله داعش در عراق انشاءالله برطرف میشه. دوما القاعده فقط در استانهای سنتی خودش داره پیشوری میکنه که فقط اسما به دست دولت بوده است. باز هم میگم هیچ کدوم از ما به اندازه خود یمنیها خودشون رو نمیشناسند...
  • محمدمهدی ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    انصارالله وقتی خیلی کمتر از این نیرو و تحهیزات داشت پدر عربستان رو درآورد،حالا هم مصلحتی هست
  • محمدمهدی ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    خواهشا جمع نبندید و توهین هم نکنید،در ضمن القاعده و وطن فروشان هیچ وقت جزء ملت به حساب نمیاند...
  • ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    بله این هم یک توجیه جدید برای جبران کم کاریه ماست.......اگر ما از همون اول به کمکشون می رفتیم این جنگ اتفاق نمی افتاد و حالا نمی اومدیم عدم پشتیبانیه خودمون در گذشته و حال رو با این منطق مسخره که یمن می خواد ترحم جهان رو جلب کنه توجیه کنیم..........
  • یاعلی ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    سلام:این ملخ خواران حاشیه جنوبی خلیج فارس در راس آنها وهابیون آل سعود که همگی حیاط خلوط غربیها وعشرتکده صهیونیست هاهستند با حمله به یمن می خواهند زهرچشمی از ایران بیگیرند اینان حکایت شغالی است که دم خود را به دم شتر خوابیده گره میزند اما نمی داند که چون شتر بر خیزد معلق آویزان میشود زهی خیال باطل پرده دار دروغین شکم پرست خانه کعبه و.....و......و..
  • رضا ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    سلام برادر عزیز من امروز متوجه یه مسئله شدم ان هم اینکه در پاکستان عده ای به بهانه دفاع از حرمین شریفین که ممکن است به دست یمنی ها تهدید شود از دولت می خواستن که در جنگ شرکت کند به نظر من سکوت انصارالله به خاطر این است که عربستان با این حیله ها می خواهد تمام مسلمانان سنی را در مقابل انصارالله شیعه قرار بده پس زیاد هم سکوت ان بی دلیل نیست باید هشیار بود
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    پس بفرمایید جان زنان و کودکان بی ارزش تر از فشار رسانه های غربی است انصارالله موظف به دفاع از ساکنین یمن است نه به دست آوردن دل رسانه ها
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    با چی جواب بدهد نیروی هوایی یا موشک بالستیک همشون که تواسط عربستان منهدم شد.
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    اطمینان داشته باشید کارشناسان نظامی یمن خیلی بهتر از من و شما میدونن و اگر لازم میدونستن به تاسیسات نفتی عربستان حمله میکردن اما امروز حمله به تاسیسات نفتی عربستان یعنی متحد کردن جامعه جهانی بر علیه شیعیان و انصار الله
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    به نظر من انصارالله یمن از تاکتیک مار دریایی استفاده میکند که فکر نمیکنم کار خودشون باسه ! فکر میکنم دارن بهشون مشورت میدن. در افسانه های شرقی ؛ روایت شده : یه مار بزرگ دریایی هست که روش شکار عجیبی داره ! او ابتدا خودش رو در معرض شکارش قرار میده و تظاهر به مردن میکنه ! شکار نزدیک شده وبه تصور اینکه مار مرده ، باخیال راحت شروع به خورذن گوشت او میکند. در این موقع مار بزرگ براحتی شکارش رو میگیره و نوش جان میکند. اینجاست که خاک یمن تبدیل به باطلاقی مرگبار به پرنس های سعودی خواهد شد.!!
  • ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    دیگه انتظار برای رسیدن به پیروزی بزرگ برای شیعه داره معنا پیدا میکنه ان شاءالله پیروزی بزرگ برای شیعه
  • سنا ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    طبق این گزارش مضحک اینکه انصارالله پاسخ نظامی نمی دهد رو از موضع قدرت تفسیر و بهتر است بگیم توجیه کردیم و این متن سنگ بیابان را به خنده می اندازد، بخواهیم یا نخواهیم عملکرد ائتلاف عربی خیلی حساب شده و با برنامه بود متاسفانه و ما اگر یمی خواستیم اینطور کار کنیم نمی توانستیم
  • ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    آقای موشک خان شما هم که نظر اولی رو تایید کردی.پس نتیجه میگیریم که حق با اولیه.
  • ابو مالک ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    نه عزیز من علی عبدالله صالح و عبد منصور هادی هر دو در مقابل ما هستند. عبدالملک بدرالدین الحوثی و انصار الله مانند حزب الله لبنان طرف ما هستند.
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    عالی بود
  • چراغعلی ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    اون هم مثل القاعده دنبال ماهی گرفتن خودش از این اب گل الوده!!! البته فهمیده که عربستان بهش خیانت کرد و حوثی ها صادق ترند!!
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    بی مغز حد وآبادته.
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    دادشه :اگه حمله زميني اتفاق بيافته شاهد شليك اون موشكها خواهي بود صبر داشته باش.
  • احمد ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    0 0
    به این تاکتیک انصارالله ، زمین گیر شدن میگن وقتی اهداف نظامی بمباران شد حمله زمینی آغاز میگردد شما فقط برای مردم بیگناه که آلت دست انصارالله و آل سعود شده اند دعا کنید روزهای سخت و آوارگی در راه است
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    0 0
    اگر دقت کنید تمام این سران بی غیرت و جنایتکار که با حکام پلید سعودی همراه شده اند گداگشنه های آویزان شیوخ شکم پرست حاکم بر حجازند یا از نوچه های زیر دست اونند این بیچاره ها همه بنوعی رعیت و کاسه بدست عربستانند و اگر دلارهای چرکین و خونین حاکمان تروریست آل سعود نباشد از گرسنگی تلف می شن برای نمونه درخواست رشوه ۲۰۰ ملیارد دلاری سیسی خائن برای جنگ مصر با مردم مظلوم یمن است یا همراهی عمر البشیر بدبخت که آخر عمری شریک خون ملت مظلوم یمن شده بسیاری از علمای اهل تسنن هم ثابت کردند بجای دلبستگی به اسلام گرفتار تعصب کور جاهلیت هستند و خون مظلومان و جنایات تروریستها اهمیتی برای آنها ندارد در واقع ملتهای سنی طرفدار این جنایتکاران باید از عقوبت سکوت شرم آور خود بترسند و بدانند خداوند رحمان خداوند قهار و منقم نیز هست و نسبت به ظلم و جنایت سکوت نخواهد کرد اینها در حالی است که بفرمایش قرآن باید مسلمانان بر علیه حکام خونخوار آل سعود ائتلاف تشکیل دهند و از ملت مظلوم یمن دفاع کنند قرآن می فرماید اگر یک گروه مسلمان مثلا یک کشور مسلمان به طایفه دیگر اسلامی حمله کرد ابتدا صلح دهید اگر نشد دولت متجاوز را مورد حمله قرار دهید. و ان طائفتان من المومنین اقتتلوا فاصلحوا بینهما فان بغت احداهما علی الاخری فقاتلوا التی تبغی حتی تفی ء الی امر الله ، س حجرات ۹ برای دنیای اسلام که در حال احتضار و از دست دادن شرافت و دیانت خود است باید تاسف خود دنیای اسلام فقط نامی از آن مانده و مسلمانان گویا در خوابی شبه مرگ فرو رفته اند اما اینگونه نخواهد ماند و با تمام فراز و نشیب حقایق نه چندان پنهان نشان ازسنگینی کفه ترازو به سمت ملتهای مظلوم و سرعت عجیب تحولات بسوی نظم نوین الهی در عالم است. اللهم عجل لولیک الفرج
  • یمنی ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    0 0
    باید یمن پاسخ بدهد نباید از هیچی بترسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس