کد خبر 402254
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی مقابل آستون ویلا تاکید کرد تیمش باید با حفظ روند کنونی، چلسی صدرنشین را زیر فشار قرار دهد.

به گزارش مشرق، شیاطین سرخ در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس در خانه موفق شدند با نتیجه سه بر یک مقابل آستون ویلا به برتری برسند.

گل‌های این تیم را آندر هررا (43 و 92) و وین رونی (79) وارد دروازه حریف کردند. تنها گل آستون ویلا را هم کریستین بنتکه در دقیقه 80 و روی اشتباه فاحش داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد به ثمر رساند. یونایتدها با این پیروزی 62 امتیازی شدند تا به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کنند. اگر منچسترسیتی در دیدار فردا (دوشنبه) خود مقابل کریستال پالاس شکست بخورد، یونایتدها رتبه سوم خود را حفظ خواهند کرد. آستون ویلا هم که شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد، با شکست مقابل منچستریونایتد با همان 28 امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند.

کسب این پیروزی از سوی شاگردان لوییس فان خال موجب شد تا فاصله این تیم با لیورپول که در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارد به هشت امتیاز برسد. با این اختلاف امتیازی به نظر می‌رسد یونایتدها تا حدود زیادی توانسته‌اند خودشان را به رقابت‌های اروپایی سال آینده برسانند.

فان خال در این زمینه گفت: هنوز سه دیدار دیگر با چهار تیم بالای جدول در لیگ برتر باقی مانده است. هنوز موفق به انجام کاری نشده‌ایم. درست است که فاصله ما با تیم پنجم افزایش یافته است اما بدون شک با یک شکست، بار دیگر شرایط تغییر خواهد کرد. برای بیشتر کردن فاصله امتیازی باید در همه دیدارهای پیش‌رو به پیروزی برسیم. تا پایان فصل هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. لیورپول هشت امتیاز از ما عقب افتاده اما اختلافی که با چلسی داریم ممکن است بیش از هشت امتیاز شود. این بدان معنا نیست که ما می‌توانیم قهرمان شویم اما می‌توانیم با حفظ این روند چلسی را زیر فشار قرار دهیم. با توجه به امتیازهایی که چلسی تاکنون جمع آوری کرده، طبیعی است که این تیم را شانس نخست قهرمانی بدانیم.

سرمربی هلندی منچستریونایتد سپس به صحبت در مورد کسب پنجمین پیروزی پیاپی تیمش پرداخت. این پیروزی در حالی به دست آمد که یونایتدها در بهترین شرایط تیمی‌شان به دست نیامد. فان خال در این زمینه هم گفت: پیش از این دیدار کمی می‌ترسیدم زیرا برخی از بازیکنان تیم به تازگی از بازی‌های ملی بازگشته بودند. در فرم خوبی قرار داشتیم و اعتماد به نفس تیمی هم بالا رفته بود. می‌دانستیم که آستون ویلا هم یک تیم دفاعی و سازمان‌یافته است. در خط حمله نیز کار آسانی نداشتیم. همه بازیکنان باید تمرکز بالایی می‌داشتند. این که یک تیم در هر دیدار بتواند موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کند و گل‌های زیادی هم بزند کار آسانی نیست. در هر حال موفق شدیم آستون ویلا را سه بر یک شکست دهیم. در نیمه نخست به حریف اجازه ندادیم موقعیت گلزنی داشته باشد اما در نیمه دوم آنها یک شانس داشتند و یک گل هم زدند. می‌توانم بگویم گلی که زدند با شانس همراه بود. از نتیجه‌ای که گرفتیم خیلی راضی هستم. می‌دانم که می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم اما کسب پیروزی برای ما مهم‌ترین مساله است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس