کد خبر 399750
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴

رئیس هیئت فوتبال گیلان گفت: داماش با لجبازی عابدینی به دسته دوم سقوط می‌کند.

به گزارش مشرق، فرامرز الماسخاله با اشاره به وضعیت تیم فوتبال داماش گیلان، اظهار داشت: هیئت فوتبال نمی‌تواند در بحث داخلی باشگاه خصوصی دخالت کند و ما فقط می‌توانیم کمک حال باشگاه باشیم.

وی با بیان اینکه داماش حال و روز خوبی ندارد، افزود: همه می‌دانستند که این تیم چه مشکلاتی دارد و حدود سه سال هم هست که با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند، امسال این تیم برای صعود بسته نشده و نفرات سال گذشته نیز همگی از تیم رفته اند.

رئیس هیئت فوتبال گیلان با بیان اینکه عابدینی هر روز یک طور صحبت می‌کند، گفت: وی یک بار می‌آید و می‌گوید که اوضاع باشگاه دارد درست می‌شود و ما برنامه 5 ساله داریم، یک روز دیگر هم می‌گوید من استعفا داده‌ام و اختیاری ندارم و تیم را در اختیار بومی‌ها گذاشته‌ام.

الماسخاله تصریح کرد: من اصلا متوجه این حرف‌های عابدینی نمی‌شوم که اگر پول باشد، همه‌کاره تیم است و اگر پول نباشد سعی می‌کند توپ را به زمین فرد دیگری بیاندازد، مشکل اساسی این است که خود عابدینی حضور ندارند و برخی اوقات مصاحبه‌هایش هم به تیم ضربه می‌زند.

وی با تأکید بر رفع مشکلات تیم فوتبال داماش، افزود: فوتبال دوستان گیلان احساس می‌کنند که عابدینی یک دلزدگی دارد و این دلزدگی را می‌خواهد به نحوی بر تیم خالی کند.

الماسخاله اظهار داشت: تماشاگر را وارد رختکن کرده بودند و آقای درخشان را برکنار کردند و همین بدعتی شد که حالا تماشاگران خودشان را به حق بدانند که بیایند و بگویند که مربی را عوض کن، در واقع خود عابدینی این حرکت سازی و جریان سازی را انجام داده بودند تا ما را دچار مشکل کنند.

وی  افزود: عابدینی می‌گوید کار را به بومی‌ها داده‌ام اما بومی که بدون امکانات کاری نمی‌تواند انجام دهد، وقتی غیر بومی است بازیکنان عالی در اختیارش می‌گذارید و وقتی بومی می‌آید بازیکنان معمولی.

رئیس هیئت فوتبال گیلان گفت: عابدینی می‌گوید من اختیار دار نیستم و تمام اختیارات را داده ام، پس چطور با استعفای هرندی مخالفت می‌کند؟ پس چطور با هرندی تماس گرفته‌اند و گفته‌اند که بمان؟! من فکر می‌کنم جریاناتی پشت پرده است که می‌خواهند تیم را بیاندازد.

الماسخاله تصریح کرد: من فکر می‌کنم با لج و لج بازی تیم می‌افتد و گرنه با 4-5 امتیاز از 4 بازی آینده تیم می‌تواند بماند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس