کد خبر 399714
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره اظهار تعجب خبرنگاری درمورد صدور بیانیه تسلیت از سوی این وزارتخانه به رییس‌جمهور ایران گفت: این بیانیه تنها در جهت اعلام تسلیت انجام گرفته است.

توضیحات واشنگتن درباره تسلیت به روحانی
به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه آمریکا ، جف راسکی سخنگوی وزارت خارجه این کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تسلیت جان کری وزیر امور خارجه این کشور به صورت حضوری و مستقیم به حسین فریدون مشاور رییس جمهور که در لوازن سوئیس به سر می‌برد گفت: یکی از اعضای تیم هسته‌ای ایران که برادر حسن روحانی رییس جمهور این کشور است مادر خود را روز گذشته از دست داده است و تسلیت جان کری دراین باره بوده است.

وی در برابر تعجب خبرنگار ازاین اقدام آن را طبیعی دانست و افزود: بیانیه صادر شده برای ابراز تسلیت تنها در همین راستا بوده است و وزیر امور خارجه کشورمان هفته جاری نیز مذاکرات فشرده خود را ادامه می‌دهد.

وی درباره روند مذاکرات گفت: ما با همتایان و شرکای 1+5 همکاری می‌کنیم و هماهنگ هستیم یکی از موضوعات مورد گفت‌وگو میان جان کری و همتایانش در سفر به لندن گفت وگو درباره گرد هم آمدن وزرای 1+5 در هفته آینده خواهد بود اما هنوز بیانیه یا اظهارنظر رسمی در این باره اعلام نشده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیرسعیدابوزهرا ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
    0 0
    داشت لو می رفت.....
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
    0 0
    طوری نیست.آمریکایی ها دوست ما هستند و دوستمون دارن...!
  • ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
    0 0
    نه اینکه ما اونا رو تحریم کردیم و زیر فشار گذاشتیم حتما خواستن با این کارشون خو شیرینی کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس