کد خبر 396363
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از پایان تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر نتایج بدی گرفتیم و باید در بازی‌های آینده این نتایج را جبران کنیم.

به گزارش مشرق، شهاب گردان در مورد باخت مقابل ملوان آن هم در شرایطی که سپاهانی‌ها به قضاوت محسن ترکی اعتراض داشتند، گفت: به هر حال اتفاقاتی افتاد که در نهایت شکست خوردیم و این به ضرر ما تمام شد. درمورد داوری هم باید بگویم که من فکر می‌کردم تصمیم محسن ترکی پس از مشورت با کمک داور عوض شده، ولی بازیکنان به من گفتند کمک داور گفته بود چیزی ندیده است.

او ادامه داد: در آن صحنه اگر پنالتی به سود ما گرفته می‌شد، شرایط فرق می‌کرد و می‌توانستیم از این موقعیت استفاده کنیم. به هر حال این اتفاقی بود که افتاد و دیگر نمی‌توان کار خاصی انجام داد.

گردان درمورد نتایج ضعیف سپاهان در هفته‌های اخیر گفت: بعد از پایان تعطیلی لیگ برتر امتیازهای حساسی را از دست دادیم و این نتایج برای تیمی که ادعای قهرمانی دارد، از بد هم بدتر است. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید چند برد پشت سر هم بیاوریم تا امتیازهایی که از دست دادیم را جبران کنیم.

دروازه‌بان سپاهان خاطرنشان کرد: انتظار مردم اصفهان و هواداران سپاهان از تیم ما بالا است. برای تیم ما دیگر شرایطی از این بدتر وجود ندارد و باید خیلی زود به فکر جبران باشیم. سپاهان از لحاظ کادر فنی و بازیکن آنقدر باتجربه است که بتواند از این وضعیت بیرون بیاید.

گردان درمورد گلی که مقابل ملوان دریافت کرد، گفت: وقتی مازیار زارع گارد شوت زدن گرفت، انتظار داشتم که ضربه محکمی بزند. زمین بازی لغزنده بود و از طرفی مدافع ما تکل زد تا مانع از رسیدن توپ به من شود. در آن شلوغی جلوی دیدم گرفته شد و تمرکزم از بین رفت. از شانس بد من فرزاد حاتمی هم جایی بود که توانست از آن موقعیت استفاده کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس