کد خبر 395884
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹

داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال گفت: می‌خواهیم تیم ملی نوجوانان در المپیک ۲۰۲۰ مدال بگیرد و به این دلیل آنها را در لیگ برتر شرکت دادیم.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی افزود: خیلی‌ها انتقاد می‌کردند که چرا تصمیم گرفتیم تیم ملی نوجوانان در لیگ برتر بزرگسالان شرکت کند اما هدف ما از این کار این بود که به جای برگزاری اردو برای این بازیکنان در نیمه دوم سال، آنها را در قالب یک تیم در لیگ برتر شرکت دهیم تا فرصت بازی کردن با تیم‌های بزرگ را پیدا کنند.

از نظر من ظرفیت والیبال ایران برگزاری لیگ با حضور 12 تیم است اما زمانی که شورای لیگ تصمیم گرفت لیگ برتر با بیش از 12 تیم و در دو گروه برگزار شود تشخیص دادیم که ایرادی ندارد بازیکنان نوجوانان در مرحله مقدماتی حضور داشته باشند. اگر قرار بود لیگ با حضور 12 تیم برگزار شود تصمیم دیگری برای نوجوانان می گرفتیم.

این تیم خود را برای رقابت‌های نوجوانان جهان و جوانان آسیا آماده می کند و باید بررسی کنیم تا نتیجه شرکتش در لیگ برتر مشخص شود. هدف ما این است که تیم ملی نوجوانان را برای کسب مدال در المپیک 2020 آماده کنیم و به این دلیل برنامه ریزی بلند مدتی برای این تیم تدوین کرده‌ایم.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس