کد خبر 395283
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: مشکلات فوتبال ما از 2 نفر سرچشمه می‌گیرد و حاضرم در مورد سوء استفاده برخی افراد از فوتبال مناظره کنم.

به گزارش مشرق، فرهاد کاظمی پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و راه آهن تهران اظهار داشت: امروز بازی خوبی ارائه ندادیم و اشتباهاتی در میدان مرتکب شدیم که شاید درشان و اندازه لیگ بر‌تر نبود البته اعتقاد دارم شرایط به مرور بهتر می‌شود و با توجه به فرصت کوتاهی که تیم را در اختیار گرفته‌ایم نمی‌توانیم در این فرصت کم، تغییرات اساسی ایجاد کنیم.

وی افزود: برای موفقیت باید باور موفقیت و پیروزی در میان بازیکنانمان ایجاد کنیم و تیم ما این ظرفیت را دارد که بتدریج بهتر شود و نتایج خوبی بگیرد اما برای موفقیت باید به اندازه کافی تلاش و تمرین کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: در نیمه نخست شرایط خوبی نداشتیم و بد بازی کردیم اما در نیمه دوم تیم راه آهن توپ و میدان را در اختیار گرفت و بازیکنان ما حداقل 5 موقعیت صد در صد گل را از دست دادند و شاید در این زمینه کمی بدشانس هم بودیم.

کاظمی بیان کرد: روی خوش اقبالی بازیکنان صبا چند موقعیت به آن‌ها دادیم البته قبول دارم که در دفاع مشکلاتی وجود دارد اما این مشکلات به من برمی گردد البته نباید در بازی امروز از عملکرد خوب دروازه‌بان صبا هم به سادگی عبور کنیم.

وی عنوان کرد: تمام مشکلات فوتبال ما از 2 نفر سرچشمه می‌گیرد که عامل ضعف فوتبال ما شده البته مردم ما همه چیز را می‌دانند و آگاه هستند اما واقعیت این است که برخی آقایان در فوتبال ما از قدرت سوء استفاده می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران خاطرنشان کرد: من انتظار داشتم رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما به این مسئله بپردازند اما همین حالا هم حاضرم در مورد سوء استفاده برخی افراد از فوتبال مناظره کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    خوب بگو دیگه ما که نمی دونیم.
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    90به اين مسائل بيشتر بپردازد
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    مشک فوتبال ایران وجود مربیان و مدیران فاسد است نه عزیز محمدی و حاج علیپور که به جد بدنباله سالم سازی فوتبال و پاک کردن مربیانی همچون شما و دیگر دوستان شما که شهره اند به مربیان منشوری زبانتان را باید از بیخ کند
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 0
    به دلیل نبود قانون در ورزش و فدراسیون فوتبال و برخورد با هنجار شکن نانی همچون شما مربی منشوری باید هم شما اعتراض کنی اگر قاتون وجود داشت که شما تا ابد نمی توانستی مربیگری کنی قانون نیست که در فدراسیون بی در پیکر فوتبال شما با مجوز آقایان با آن هم تخلفات و فسادی که ایجاد کردی می توانی فعالیت کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس