کد خبر 395212
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: اگر مسئولان تیم نفت مسجد‌ سلیمان رضایت بدهند دیدار پرسپولیس با این تیم به تعویق می‌افتد.

به گزارش مشرق، غلامرضا بهروان در خصوص درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس درباره تعویق دیدار‌شان مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: با تمام تیم‌ها همکاری لازم را داشته و داریم در این باره با مسئولان نفت مسجد سلیمان تماس گرفتیم و آنها گفتند بازیکنان خارجی ما برای بعد از بازی با پرسپولیس بلیت گرفته‌اند و می‌خواهند به کشورشان برگردند و به هیچ وجه مقدور نیست این دیدار به تعویق بیفتد.

وی ادامه داد: اگر مسئولان تیم نفت مسجد سلیمان رضایت بدهند این آمادگی را داریم تا این بازی را در زمان دیگری برگزار کنیم البته این موضوع برای تمام تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. العین امارات شنبه در لیگ کشورش بازی کرد و سه‌شنبه به مصاف نفت تهران رفت. این تیم فردا دوباره در لیگ امارات به میدان می‌رود و چهارشنبه در لیگ قهرمانان آسیا با نماینده ازبکستان دیدار خواهد کرد. اکثر تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان حضور دارند با این فشردگی مواجه هستند.

بهروان تصریح کرد: حتی ما یک روز بیشتر به پرسپولیس وقت دادیم. حتی تیم امید هم درخواست کرده است که دیدار‌های هفته بیست و سوم به سال آینده موکول شود اما این امکان را نداریم. با توجه به برنامه کی‌روش اردوی تیم ملی دو سه روز بعد از جام حذفی آغاز خواهد شد و نمی‌توانیم بازی‌ها را جابجا کنیم. آماده هرگونه همکاری با تمام تیم‌ها هستیم و اگر برنامه اجازه دهد تمایل داریم به تمام تیم‌های کمک کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس