کد خبر 395090
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: در بین تیم های لیگ برتری کمترین بودجه را داریم.

به گزارش مشرق، بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: در شرایطی هستیم که تمام بازی‌ها برای ما حساس و مهم است ما در انتهای جدول هستیم و به تک تک امتیازها نیاز داریم هر چه مسابقات به آخر نزدیکتر می‌شود شرایط سخت‌تر و حساس‌تر می‌شود. فرصتی برای ما باقی نمی ماند که اگر امتیازی از دست بدهیم به آینده امیدوار باشیم از دست دادن امتیاز ما را به سقوط نزدیکتر می‌کند ما به دنبال این هستیم که از منطقه خطر و سقوط فاصله بگیریم.

وی افزود: لیگ برتر با تیم‌هایی بازی داریم که یا در بالای جدول هستند و برای کسب سهمیه یا مقام قهرمانی می‌جنگند یا در انتهای جدول رقیب خودمان هستند. بازی‌های سختی در پیش داریم و باید هوشیارتر باشیم تا امتیازی از دست ندهیم و فصل بعد هم در لیگ برتر بمانیم.

وی درمورد تغییر مجدد برنامه‌های لیگ برتر و تعویق هفته 23 گفت: فدراسیون و سازمان لیگ بسته به شرایطی که تیم ملی دارد برنامه‌ها را تغییر می‌دهند اما بهتر است با همان برنامه خاص پیش‌ برویم همان برنامه‌ای که از اول قرار بود اجرایی کنیم چون تغییر برنامه باعث می‌شود مربی برنامه‌هایش را تغییر بدهد و گاهی مجبوریم چند بار بدنسازی بکنیم و ایجاد وقفه شکل خوبی ندارد اگر برخی تیم‌ها با اجرای برنامه ضرر کنند بهتر است تا برنامه تغییر کند با اجرای برنامه دقیق شرایط فوتبال ما بهتر خواهد شد.

وی در مورد مشکل مالی باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: متاسفانه ما مشکل مالی داریم یک هفته از بهترین زمان‌های تمرین را به دلیل مشکل مالی از دست دادیم تیمی که یک هفته تمرین نکند به نقطه صفر می‌رسد و ما یک هفته تمرین نکرده‌ایم دو هفته فرصت داشتیم تا نقاط قوت خود را تقویت کنیم اما شرایط بد مالی باعث شد که باشگاه نتواند به تعهدات مالی‌اش عمل کند و یک هفته مهم را از دست دادیم امیدوارم مشکل مالی ما حل شود و آقایان قول دادند که مشکل مالی حل شود.

وی ادامه داد: کل فوتبال ایران مشکل مالی دارد و با آن دست به گریبان است. سازمان لیگ و فدراسیون باید با این مشکل برخورد کنند باشگاه‌هایی که مشکل مالی دارند در لیگ برتر لیگ 1 و 2 توانایی پرداخت مطالبات را ندارند را از حضور در لیگ محروم کنند و یا تدابیری اندیشیده شود تا باشگاه‌ها به تعهدات قبلی خود جامع عمل بپوشانند. اگر تعداد تیم‌ها کمتر شود بهتر از آن است که هر روز تعداد تیم‌های بدهکار بیشتر شود با این شرایط آینده خوبی را برای فوتبال ایران پیش‌بینی نمی‌کنم. با کاهش تعداد تیم‌ها فوتبال ما موفق‌تر می شود.

وی در مورد اینکه تعهد 5 میلیارد تومانی به باشگاه نفت مسجد سلیمان پرداخت شد یا نه گفت: مشکل اساسی تیم ما این بود که از لیگ 1 به لیگ برتر آمدیم و باشگاه باید خصوصی می‌شد و دیگر نمی توانستیم زیر نظر وزارت نفت باشیم. در همان جلسه‌ای که منجر به این شد که من سرمربی تیم نباشم به آقایان گفتم که بهتر است کار را زودتر شروع کنیم زیرا تیم های دیگر چند ماه از ما جلوتر بودند و برخی تیم ها سالهاست که در لیگ برتر حضور دارند برنامه‌ریزی باشگاه ما برای لیگ برتر دیر انجام شد نمی‌گویم برنامه‌ریزی اشتباه بود اما ما تبدیل به موسسه شدیم و باید راهکاری ترتیب داده می‌شد که پول از وزارت نفت به باشگاه منتقل می‌شد و به دنبال راهکار قانونی بودند.

وی ادامه داد: ما ضعیف‌ترین بودجه را در بین تیم‌های لیگ برتری داریم بودجه ما 10 میلیارد تومان بود که از همه تیم‌های دیگر کمتر است در جلسه رضاییان با مسئولان وزارت نفت و شورای عالی ورزش وزرات نفت هم گفته شد که بودجه اقتصادی است 5 میلیارد تومان وزارت نفت قول داده که پرداخت کند که هنوز پرداخت نشده است و به دنبال راهکار قانونی هستند تا این پول به باشگاه ما برسد.

وی درمورد این که چطور وزارت نفت می‌تواند راه آهن را اداره کند اما به نفت مسجد سلیمان نمی‌تواند پول بدهد گفت: من در جریان پیوستن راه آهن از طریق دادستانی به وزارت نفت نیستم و مسایل مالی آن را هم نمی‌دانم بنابراین نمی‌توانم دراین مورد اظهار نظر کنم اما امیدوارم وزارت نفت به  باشگاه ما محبت داشته باشد تا مشکلات مالی باشگاه ما برطرف شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس