کد خبر 394600
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱

سرمربی تیم فوتبال نفت اعتقاد دارد که قدرت العین از تیم ملی این کشور بیشتر است.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از حضور در نشست خبری بازی نفت ایران و العین امارات، در جمع خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم العین از تیم ملی امارات قوی‌تر باشد. ما می‌خواستیم مقابل این تیم پیروز شویم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: در مورد صحنه پنالتی آساموا جیان مهاجم العین هم معتقد بود که 50-50 بوده اما در کل من به نظر داور احترام می‌گذارم.

سرمربی تیم نفت تصریح کرد: این بازی درس خوبی برای بازیکنان ما بود تا آنها بدانند داور ممکن است در بازی اشتباه کند ولی بازیکنان باید تابع اصول فوتبال باشند و بازی خودشان را انجام دهند.

منصوریان ضمن بیان این مسئله که العین روی ضربات ایستگاهی خوش‌شانس بوده و می‌توانسته در اواخر بازی گل بخورد، در مورد حضور هواداران در ورزشگاه خاطرنشان کرد: الان متوجه شدم 3300 هوادار در ورزشگاه بودند اما من فکر کردم 5،6 هزار نفر به ورزشگاه آمده‌اند. به هر حال از هواداران ممنون هستم، من یک لحظه رحمتی را در بین جمعیت دیدم و از همین‌جا می‌گویم از تو هم ممنونم که ما را تنها نگذاشتی.

وی افزود: هدف ما از حضور در لیگ قهرمانان آسیا این است که حرفه‌ای‌تر باشیم. همانطور که دیدید تیم صدر جدول امارات به ایران آمده بود و برای ما منافع پرچم‌مان مهم بود و نمی‌خواستیم 3 امتیاز را به آنها بدهیم. به گفته مربی العین آنها دنبال کسب یک امتیاز بودند و موفق‌تر هم بودند.

منصوریان در خصوص شانس صعود تیمش از این گروه گفت: در حال حاضر فضا برای ما بسته‌تر شده و زمان کمتری هم در اختیار داریم. دو بازی و یک امتیاز نتیجه خوبی نیست اما تیم ما میانگین سنی 24 سال دارد و غریب هم به لیگ قهرمانان آسیا آمدند. ما باید با هوش‌‌تر و حرفه‌ای‌تر باشیم و سعی کنیم از موقعیت‌هایمان کمال استفاده را ببریم.

سرمربی نفت در پاسخ به این سوال که در این شرایط  آیا قهرمانی در لیگ برای او مهمتر است یا موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا گفت: طبیعتا هدف اصلی ما این است که از گروهمان صعود کنیم اما می‌دانیم که در لیگ خودمان هم کورس سنگینی با رقبای قدرتمندی برای قهرمانی داریم. هدف ما صعود از گروهمان در آسیا است اما هدف بزرگتر این است که جایگاه خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

منصوریان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی آنها حل شده است، اظهار داشت: مشکلات مالی حل می‌شود همانطور که در این 10 سال همه توانستند پول خود را از باشگاه نفت بگیرند. بالاخره پول گرفتن ما دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس