الاهلی امارات در شرایطی روز چهارشنبه در تبریز به دنبال کسب امتیاز مقابل نماینده فوتبال کشورمان است که یکی از بهترین نفراتش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و این می تواند خبری خوب برای تونی اولیویرا و شاگردانش باشد.

بهترین هافبک الاهلی محروم شدگروه ورزشی مشرق - الاهلی امارات در ایستگاه نخست لیگ قهرمانان آسیا برابر میهمانش الاهلی عربستان با نتیجه 3-3 متوقف شد.
اماراتی ها در مصاف با حریف هم نام عربستانی نه تنها 2 امتیاز حساس را از دست دادند که با اخراج چهره شناخنه شده خط هافبک خود، آنتونیو خیمنز شیلیایی شانس استفاده از او در دیدار چهارشنبه مقابل تراکتورسازی را هم از دست دادند.

خیمنز که از سال 2011 به الاهلی آمده طی این مدت برای تیمش 39 گل به ثمر رسانده در حالی که یک هافبک هجومی است و کمتر به عنوان مهاجم به کار گرفته می شود.

این بازیکن در فصل 2007-2008 برای اینترمیلان در 15 بازی حضور پیدا کرد و البته در 11 بازی به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کرد ضمن اینکه همان سال دروازه پالرمو، تورینو و فیورنتینا را هم باز کرد.

لوییز که این فصل طی 1144 دقیقه برای الاهلی در لیگ امارات 5 گل به ثمر رسانده سابقه حضور در فیورنتینا، لاتزیو، وستهام یونایتد و پارما را هم دارد.

با این حساب باید دنیا به کام تونی اولیویرا پرتغالی باشد که حالا با خیالی آسوده تر برنامه‌های هجومی اش را برای رسیدن به اولین پیروزی خانگی در لیگ جاری قهرمانان آسیا پیاده کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیمهای الاهلی امارات و تراکتورسازی چهارشنبه 13 اسفند ساعت 16 در تبریز برگزار خواهد شد.

برنامه، نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ قهرمانان 2015 آسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس