کد خبر 392734
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: مهدی تاج و سازمان لیگ هیچ کمکی به ما نکرده‌اند و از سال گذشته تاکنون فقط ۱۵۰ میلیون تومان به ما پول داده‌ اند.

به گزارش مشرق، مسعود رضاییان در مورد وضعیت اعتصاب بازیکنان تیم نفت گفت: متاسفانه هنوز هیچ اقدام اساسی برای کمک به تیم انجام نشده است، خیلی از بازیکنان که برای تمرین کردن هم مردد بودند وقتی شنیدند باشگاه نفت تهران 15 درصد از مبالغ قراردادها را به بازیکنانش پرداخت کرده برای رفتن مصمم شدند، ما نمی‌گوییم چرا به نفت تهران پول داده‌اند اما بهتر است نگان تبعیض آمیز نباشد و به ما هم کمک شود.

وی ادامه داد: اکنون فقط بازیکنان غیربومی و خارجیمان که پول پرواز نداشته‌اند در مسجد سلیمان مانده‌اند، تیم نفت تقریباً یک تیم فروپاشیده است، می‌ترسم زمانی به ما پول بدهند که دیگر تیمی نداشته باشیم، این پول اکنون به درد ما می‌خورد. اسم این تیم نفت است، اسم تیم شهرداری یا فولاد نیست که من از آنها کمک بخواهم، وزارت نفت به ما هم کمک کند.

مدیرعامل باشگاه نفت در مورد اینکه از سازمان لیگ درخواست کمک نکرده، گفت: 4 ماه است که نماینده ما هر روز به سازمان لیگ مراجعه می‌کند اما آنها می‌گویند پول نداریم که به شما کمک کنیم، سازمان لیگ از پارسال تاکنون فقط 150 میلیون تومان به ما کمک کرده است، شرایط تیم نفت مسجد سلیمان اصلاً خوب نیست امیدوارم مسئولان فکری به حال این تیم پر طرفدار و مردمی بکنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس