کد خبر 392330
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: در خانواده پرسپولیس رقابت داخلی نداریم و حتی اگر اختلاف نظری هم بین پرسپولیسی‌ها باشد یک اختلاف نظر خانوادگی است.

به گزارش مشرق، علی دایی درباره نظرسنجی برنامه 90 و انتخاب علی کریمی به عنوان محبوب‌ترین پرسپولیسی دو دهه اخیر گفت: تاریخ پرسپولیس را که ورق بزنیم با نام بزرگان زیادی برخورد می‌کنیم که از مفاخر فوتبال و ورزش ما هستند و من برای همه آنها احترام زیادی قائل هستم. پرسپولیس مهد بزرگان زیادی بوده که من برای همه آنها احترام زیادی قائلم.

وی ادامه داد: در خانواده پرسپولیس رقابت داخلی نداریم و حتی اگر اختلاف نظری هم بین پرسپولیسی‌ها باشد یک اختلاف نظر خانوادگی است و من به انتخاب بیننده‌های برنامه نود احترام می‌گذارم و به همه گزینه‌ها تبریک می‌گویم. امیدوارم در انتخاب نهایی کریمی به عنوان نماینده پرسپولیسی‌ها عنوان محبوب‌ترین فوتبالیست را به دست آورد. در این نظرسنجی جای خیلی از بزرگان و دوستان خالی بود که نام بردن از آنها فرصت زیادی می‌خواهد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در خصوص بازی امروز این تیم و لخویا و دعوت درخشان از او برای حضور در ورزشگاه گفت: به خاطر مشغله‌های کاری نمی‌توانم به ورزشگاه بروم اما دلم با تیمم است و انشاالله هواداران هم امروز ثابت می‌کنند پرسپولیس بی دلیل عنوان پر طرفدارترین تیم آسیا را یدک نمی‌کشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوادار ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    خدا از دلت بشنوه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس