کد خبر 391620
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران گفت: قول می‌دهم حق استان تهران را بگیرم، اگر این کار را انجام ندادم این مسئولیت را رها خواهم کرد.

به گزارش مشرق، حمید‌رضا گرشاسبی مدیر‌کل ورزش و جوانان استان تهران امروز در مراسم معارفه‌اش گفت: استان تهران پیشانی ورزش کشور است و این مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند. با توجه به صحبت‌های مقام معظم رهبری که فرمودند همراه با قهرمانی اخلاق هم باید رشد کند ما این موضوع را سرلوحه کارمان قرار خواهیم داد. رئیس‌جمهور هم گفته بود صلابت، نشاط و فرهنگ باید مورد‌توجه قرار گیرد که این موضوع به سرمایه‌گذاری عظیم نیاز دارد.

وی افزود: توجه به شورای راهبردی یکی از برنامه‌های ماست تا برنامه‌محور عمل کرده و از سلیقه‌ای بودن دوری کنیم. توسعه ورزش پایه با همکاری آموزش و پرورش، توسعه ورزش همگانی با همکاری ادارات کل و شهرداری‌ها، توسعه ورزش بانوان، جانبازان و معلولان و قهرمانی از برنامه‌های ماست.

مدیرکل جدید استان تهران با اشاره به اینکه تهران فقیر‌ترین سرانه ورزشی را در کل کشور دارد اظهار داشت: ما باید در توسعه ورزش تلاش کنیم اما در این خصوص لازم است اولویت‌بندی داشته باشیم. متاسفانه تهران فقیر‌ترین سرانه ورزشی را دارد و در انتهای جدول با کرج رقابت می‌کند. شهرهای دیگر برای ورزش زمین گرفتند اما در تهران زمین‌ها را خوردند و برج ساختند.

مشاور وزیر ورزش با اشاره به اینکه چند سال پیش اوضاع ورزش تهران خوب نبود عنوان کرد: چند سال پیش خیلی از معاونان را گرفتند تا اینکه زلزله 8 ریشتری ورزش تهران را نجات داد. نژاد‌فلاح هم وقتی آمد همه حساب‌ها مسدود بود.

گرشاسبی با اشاره به اینکه تغییری در اداره کل نخواهد داشت تصریح کرد: من به کسی دست نمی‌زنم. هر فردی از این قطار جا بماند خودش مقصر است. شمشیر وزیر ورزش بیخ گردن ماست و من هیچ وقت خیانت نمی‌کنم. قول می‌دهم حق استان تهران را بگیریم که اگر نگیرم این مسئولیت را رها خواهم کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس