کد خبر 391193
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: هر سال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم و غیبت در آسیا بدترین تنبیه برای ما است.

به گزارش مشرق، هادی عقیلی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در خصوص دربی اصفهان که با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت، گفت: بازی قشنگی بود. نزدیک به 50 دقیقه 10نفره بازی کردیم و در همین زمان نمایش بهتری داشتیم و فرصت‌های خوبی به‌دست آوردیم. در نیمه دوم اکثر جریان بازی دست ما بود، هرچند ذوب‌آهن هم تیم خوبی بود، ولی ما بهتر بازی کردیم و مستحق برد بودیم.

کاپیتان سپاهان تأکید کرد: پیش‌بینی ما این بود که در این مسابقه سه امتیاز را بگیریم، ولی 10نفره شدن سپاهان همه چیز را عوض کرد. باد و باران باعث شد تا 10 نفره شویم، چون در صحنه‌ای که رحمان احمدی اخراج شد، باد توپ را نگه داشت. در روزی که می‌توانستیم برنده باشیم متأسفانه فقط یک امتیاز گرفتیم.

عقیلی درخصوص فشردگی رقابت بین مدعیان قهرمانی، گفت: لیگ ایران تنها لیگی است که شش مدعی قهرمانی دارد و سال گذشته هم شاهد بودید که در آخرین هفته چهار تیم شانس قهرمانی داشتند. واقعا نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه تیمی قهرمان می‌شود. به‌عنوان مثال چه کسی فکر می‌کرد استقلال مقابل گسترش فولاد متوقف شود.

وی در خصوص امتیازهایی که سپاهان در چهار بازی اخیر از دست داد، خاطرنشان کرد: در این چهار بازی خوب امتیاز نگرفتیم، ولی واقعیت این است که خوب فوتبال بازی کردیم. نکته دیگر این است که رقیبان ما هم امتیاز از دست دادند و خوشبختانه در حال حاضر مدعی جدی هستیم.

کاپیتان سپاهان در پایان در مورد غیبت این تیم
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس