متخصصان طب اسلامی-ایرانی (سنتی)، می‌توانند شدیدترین زخم‌های پای دیابتی را به راحتی درمان کنند. این در حالی است که در طب مدرن که توسط دانشگاه‌های غربی به ایران صادر می‌شود برای خلاص شدن از این زخم‌ها باید پای بیمار را قطع کرد.

گروه اجتماعی مشرق- وب‌سایت ویکی‌پدیا می‌نویسد: زخم پای دیابتی یکی از عوارض قابل توجه دیابت است. حدود ۱۵ درصد مبتلایان به دیابت گرفتار زخم پای دیابتی می‌شوند و حدود ۸۴ درصد موارد قطع قسمت انتهایی پا را تشکیل می‌دهد. در طی ۲۰ سال اخیر افزایش مرگ و میر ناشی از دیابت بیشتر ناشی از عوارض عروقی دیابت بوده است که شامل درگیری عروق ریز مانند درگیری‌های کلیه و رتینوپاتی (شبکیه چشم) و درگیری عروق بزرگ شامل عروق انتهای اندام تحتانی که به دنبال آن اختلال در فرایند ترمیم زخم رخ می‌دهد.

ویکی‌پدیا ادامه می‌دهد: دیابت با چند مکانیسم موجب زخم پای دیابتی می‌شود. معمولاً علت اصلی ایجاد زخم فقدان حس درد در زمینه نوروپاتی (اختلال در اعصابی که از مغز و طناب نخاعی سرچشمه می‌گیرند) است. از طرفی دیگر خود نوروپاتی پوست پا را خشک و شکننده می‌کند و استعداد ترک برداشتن پوست را افزایش می‌دهد. از طرف دیگر به علت اختلال سیستم ایمنی، ساز و کار مقابله با میکروب‌ها در افراد دیابتی اختلال دارد و زخم افراد دیابتی در خطر عفونی شدن قرار دارد و از سویی دیگر به علت درگیری عروقی، خون‌رسانی به بافت‌های آسیب دیده مختل است و همین مسئله ترمیم بافت را با اختلال مواجه می‌کند.

فیلم/ رجزخوانی طب سنتی/ مقایسه درمان
قطع پا، درمان نهایی «زخم پای دیابتی» در طب مدرن

اما متخصصان طب اسلامی-ایرانی، می‌توانند شدیدترین زخم‌های پای دیابتی را به راحتی درمان کنند. این در حالی است که در طب مدرن که توسط دانشگاه‌های غربی به ایران صادر می‌شود برای خلاص شدن از این زخم‌ها باید پای بیمار را قطع کرد.

فیلم/ رجزخوانی طب سنتی/ مقایسه درمان


فیلم/ رجزخوانی طب سنتی/ مقایسه درمان
مراحل درمان زخم پای دیابتی در طب سنتی

جهت درمان بیماری دیابت در مرحله اول اصلاحِ کبد، پانکراس و سیستم گوارش لازم و ضروری است.

برای اصلاح کبد، پانکراس و سیستم گوارش بیمار پرهیزات معمول غذایی مانند: پرهیز از مصرف برنج، سیب زمینی، ماکارونی، قند و شکر، تمامی شیرینی ­جات، نوشابه، نان زیاد، موز و غذاهای ممنوعه صورت گرفته و بیمار با کمک مسهل، وادار به اجابت مزاج به تعداد حداقل سه تا چهار بار در طول روز می‌گردد، تا دستگاه گوارش از سموم جمع شده در روده پاک‌سازی شود.

جهت کاهش قند خون و اصلاح مزاج عارضی بیماران، دمنوش دیابت و یک کپسول گیاهی در رژیم غذایی 15 روز اول درمان دیابت به بیمار تجویز می‌گردد. قند خون بیمار در عرض یک هفته با انجام این رژیم غذایی و دارویی کاهش قابل ­توجهی می‌یابد.

پس از قطع تزریق آمپول‌­های آنتی­‌بیوتیک که یکی از عوارض جانبی آن تضعیف قوای بیمار است شروع به دبریدمان بافت­‌های نکروز شده (زدودن بافت‌های مرده) از پای بیمار کرده و با جوشانده‌­های مخصوص گیاهان دارویی که اثر آنتی باکتریال و ضدقارچ قوی دارند، هر روز زخم بیمار شستشو داده می‌شود.

پانسمان زخم دیابت با مرهم­‌های مخصوص گیاهی که روش درمان در تصاویر و فیلم موجود، مشاهده می‌­شود، انجام گرفته و بهبودی قابل­‌توجهی در عرض سه روز در زخم مشاهده می‌گردد که موجب حیرت خواهد شد.

تکمیل روند این درمان، نیاز به زالودرمانی دارد که انجام آن به واسطه اهمیتی که دارد تنها باید توسط طبیب حازق تجویز شده و انجام گیرد.

زخم دیابتی پای بیمار با پانسمان­‌های مخصوص گیاهی به‌طوری که در تصاویر و فیلم‌های گرفته شده از پای بیمار به طور مستند ارائه می‌شود، کاملا بهبود یافته و بیمار هم­ اکنون در سلامتی کامل به­ سر می‌برد.

برای معالجه این بیماران از هیچ داروی شیمیایی استفاده نشده است و تمامی داروهای مورد استفاده گیاهی می‌باشد که تصویر آنها به نمایش گذاشته شده.


شب جمعه‌ها نخفتن، به خدای راز گفتن / ز وجود بی‌نیازش طلب نیاز کردن
به خدا که هیچ کس را ثمر آنقدر نباشد / که به روی ناامیدی در بسته باز کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 37
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 8
  • حسینم ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    7 3
    وای بر ما که چه کلاهی به سرمون گذشتند به اسم طب مدرن به قول امام:طب استعماری نه فقط در طب در همه چی بدبختیش اینجاست که همه میدونن اصل و منطق طب چیز دیگه ای بوده ،ولی بازم با یه سرماخوردگی ساده خودشونو میبندن به هرچی قرص و آمپوله بعدم میگن علم پیشرفت کرده !!!!
  • سيد حامد ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    6 1
    اگر بتونيد به دفاع از طب سنتي به همين صورت رسمي ادامه بديد حقيقتا جهاد كرديد
  • ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    2 1
    مـا أَنْزَلَ اللهُ مِنْ دَاء إِلاّ جَعَلَ لَهُ دَواءٌ ان لکل داء دواء ای رستخیز ناگهان وی رحمت بی‌منتها ای آتشی افروخته در بیشه اندیشه‌ها امروز خندان آمدی مفتاح زندان آمدی بر مستمندان آمدی چون بخشش و فضل خدا خورشید را حاجب تویی اومید را واجب تویی مطلب تویی طالب تویی هم منتها هم مبتدا
  • ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    3 2
    امام کی و کجا گفتند طب مدرن، طب استعماری است؟
  • ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    3 1
    ممنون.لطفا آدرس چند تا از این مراکز رو بزارین.
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    1 0
    سلام اسم و آدرس این متخصص را منتشر کنید
  • یک پزشک ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    3 2
    واقعا جای تاسف داره. قدم اول در مباحثه علمی و نقد کردن بیان استدلال مبتنی بر شواهده.طب اسلامی و طب سنتی مقوله ایه که در کنار طب مدرن خودشو نشون میده و نه به تنهایی. متاسفانه مثال های زیادی که از طب سنتی برای درمان خیلی از بیماری ها گفته میشه توسط افرادی هست که پزشک تحصیل کرده در طب سنتی نیستن و اغلب اوقات توسط عطاری ها که هیچ پیشینه علمی ندارن بیان میشه. یادتون باشه طب سنتی و طب مدرن در خدمت هم هستن نه در مقابل هم . خیلی از مردم عادی نمی دونن خیلی از داروهایی که در طب مدرن داده میشه ترکیبات گیاهی داره. مثلا شربت پروسپان که یک شربت ضد سرفه گیاهی و بسیار موثره.پس سعی نکنید با این به اصطلاح خبرا مردمو گمراه کنید. نمونش دو نفر اولی که نظر دادن که نشون از تحت تاثیر قرار گرفتن از این خبر و بدبینیشون به پزشکانه. یا علی
  • ایرانی ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    4 0
    این طبیبان سنتی خوب وحاذق کجا هستند؟ چجوری وکجا باید پیداشون کنیم؟ کی به ما کمک میکنه؟
  • علی ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    2 1
    سالها دل طلب جام جم از ما میکرد و آنچه خود داشت زبیگانه تمنا میکرد
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    4 1
    جالبه!! استاد مشرق وقتی اطلاعی از موضوعی نداری واجبه در موردش مطلب کار کنی؟ صرفا جهت اطلاع اینکه در طب مدرن هر زخم پای دیابتی رو آمپوته (جراحی جهت قطع عضو مورد نظر) نمی کنن. زخم پای دیابتی 5 تا استیج داره که فقط استیج 4 و 5 قطع میشه، چون که در این دو استیج بافت مورد آسیب کاملا عفونی شده و از بین رفته و بافت مرده محسوب میشه. خلاصه موضوع اینکه بی اطلاع حرف زدن خوب نیست
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    2 1
    عجب!!!
  • Sajad ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    2 5
    دفعه بعد اگر پدرت یا مادرت مریض شد بیخود میکنی‌ بری دکتر ، برو عطاری محل
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    2 0
    این فیلمش از +18 بیشتر بود نتونستم نگاه کنم
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    4 3
    سایت مشرق ! چطوره به جای ماشین از الاغ استفاده کنی و یا به جای سایت نوشتن ، عریضه نویسی کنی - روش مدرن یعنی روش تجربه و تجزیه و تحلیل و دسته بندی و طبقه بندی و ازامایش و بعد در صورت موفقیت آمیز بودن ارائه - روش سنتی اگر می تواند این مراحل را طی کند و به روش مدرن تبدیل شود - لازم نیست هیچ روشی را تکفیر کنی - لازم نیست برای اثبات یک روش ، با روشهای دیگر دشمن باشی - تا آدم های ساده لوحی مثل نفر اول در نظرات را تحت تاثیر قرار دهی .
  • محمد صادق ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    3 3
    جناب مثلا پزشک حرفت واقعا داره به من که متخصص نیستم ولی پای درس اساتید طب سنتی نشستم زور میگه، نکته یک: طب سنتی کل گرا است ولی طب مدرن جز گرا، این بدین معناست در صورت بروز بیماری در مثلا چشم طب مدرن فقط چشم را معالجه میکند، ولی در طب سنتی شاید درمان را از پا شروع کنند. نکته دو: طب مدرن با توجه به اقتضائات سرمایه مدارانه دنیای امروز به دنبال درمان است، فقط ولی طب سنتی به دنبال سالم زیستن است، ما در طب سنتی سته ضروریه ای داریم که حتی درباره نفس کشیدن و استحمام و.... صحبت میکند. نکته سه: طب سنتی برخلاف تصور عوام طب گیاهی نیست، مثلا شما ببینید استفاده طب مدرن از گیاهها در درمان بیشترین استفاده است در طول تاریخ نکته4: طب سنتی بدن انسان را قوی میکند تا بدن در برابر امراض مقاوم باشد،ولی طب مدرن میکروب را ضعیف میکند......کلی از این حساسیت های امروزه، ضعف ابدان بشر و ... از همین طب کوفتی شماست.....
  • محمد صادق ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    4 1
    دوست عزیز روشی که شما میفرمایید روش پوزیتیویست های(تجربه گراهای) دو قرن پیش غربه، همین الانش این روش رو خیلی از غربی ها قبول ندارن، برو حرف های پوپر، کوهن و لاکاتوش رو بخون بعد نظر بده!!! صرفا جهت اطلاع که خیلی از اکتشافات و اختراعات بشر امروز تنها دزدی علمی غربیان بوده از ما مسلمانان.....و تاریخ را فاتحان نوشته اند. چرا اینقدر از مدرنیته بت میسازید؟ مگر مدرنیته چه گلی به سر بشریت زده به جز حیوانی زیستن، یک موبایل، اتوموبیل و فضاپیما دیدی فکر کردی تمام ظرفیت انسانی همین بوده که تمدن غرب آن را شکوفا کرده!؟!؟!! نمیخواهم بگویم که روش اسلام روش سنت است ولی ایده اولوژی اسلام در صورت تحقق هزار برابر مدرنیته آثار دارد، مثلا در همین غرب، به قول استاد عزیزم آقای دکتر فیاض، آیا غیر از این است که این تمدن بر سه پایه مادی، سکس، ارتباطات و گرسنگی بر پا شده است، سکس را نیچه(نیچه در ایران ناشناخته است) گرسنگی را مارکس و ارتباطات را دانشمندان دیگر تئوریزه کردند، در برابر این تمدن سخیف حیوانی، دین حامی رشد غریزه انسانی در همه ساحات و در کنارش رشد عقل است، چیزی که تمدن حاضر آن را از انسان ها گرفته، این به این معناست که شاید شما بحث علمی و عقلی کنید ولی همین بحث در ساحت غریزه مطرح باشد. اینقدر ذهن خودتان را در تفکرات منحط دیگران محدود نکنید، قدری هم تفکر تمدن ساز داشته باشید، حامی تغییر و نقد باشید، حامی جور دیگر اندیشیدن باشید، که دنیا را آنهایی آباد کردند که برای خدا جور دیگر اندیشیده اند. درود بر راه اسلام، راه حق و حقیقت و سعادت والسلام
  • دوست البرت ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    8 0
    هر چیزی جای خودشو داره!!
  • بهروز ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    1 1
    کجا در کنار هم خودشو نشون داده؟؟!!! اونجایی که میری خون بدی ازت میپرسن حجامت انجام بدی ازت خون نمیگیرن؟؟!!یا اونجایی که وقتی یه پزشک طب جدید میگه با داروهای گیاهی تداخل نشه؟؟؟!!
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    3 2
    یک نکته ای را عرض کنم و آن اینکه طب ایرانی هیچ ارتباطی به عطاری های امروزی ندارد. در گذشته افرادی داشتیم به نام حکیم که به نوعی همان پزشکان امروزی بودند و در مقابل آن افرادی هم بودند به نام عطار که می توان گفت داروساز امروز یودند. بعدها به وسیله توطئه دشمن و یا بی خردی خود ما، حکیم از جامعه حذف شد و عطارهم برای آنکه کار خود را حفظ کند، خودش شروع به نسخه پیچی کرد و در نتیجه او هم کم کم از جامعه ترد شد و نتیجه آن شد که امروز می بینید!!! باشد که انقلاب ما بتواند، انقلابی هم در حوزه پزشکی ایجاد کند. انشاءالله به امید آن روز
  • ایمان ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    6 0
    واقعا تاسف داره که پزشکان طب مدرن نمیخوان قبول کنند که دوران خیلی از درمانهاشون گذشته وتاریخ انقضاشون به سر رسیده طب سنتی ریشه طب مدرن است و قطع ریشه خشکاندن وعدم ثمره است به قول ابو علی سینا:چه بد مردمانیند انانی که فکر میکنند گذشتگان ما هیچ نمیدانستند بیایید قبول کنیم طب سنتی پیشتاز است و دکان بسیاری را تعطیل کرده
  • مریم ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    1 0
    لطفا اگه مطلبی می گذارید کامل توضیح دهید.شما اصلا نام این دمنوش های گیاهی که به بهبود کمک می کنند را نگذاشته اید.یا راهنمایی نکرده اید چطور می شود با پزشکا نتان ارتباط برقرار کرذ.
  • ناشناس ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    2 2
    همچینم قطعی نیست به نظر من ۵۰-۵۰ هزینه اشم به ریسکش نمی ارزه
  • ناصح مشفق ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    1 0
    به پایگاه مجازی "طبیب شهر" مراجعه کنید.
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    2 1
    طب سني بوعلي در تهران و قم خيلي فعال است.
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    6 0
    طب سني بوعلي در تهران و قم خيلي فعال است. من از سه درد لاعلاج رنج مي بردم که هر سه را علاج کردند. ميگرن در طب جديد درمان ندارد ولي طب سنتي راحت با زالو و داروي گياهي درمان مي کند. الان پس از درمان هر دو ماه يکبار سرم درد مي کند ولي قبلا هر روز بنا به عللي سردرد مي گرفتم. جالبه زالو واريکوسل هم درمان مي کنه. من از بيضه ها زالو انداختم الان خانمم باردار است. تنبلي معده که باعث سردرد مي‌شد با طب سنتي تقويت کردم.
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    3 1
    سلام مشرق خواهشا مشخصات این متخصص را برایم بفرست بچه مریض داریم که جلوی چشمانمان دارد آب میشود اگر این کار را بکنی تا عمر دارم دعاگو خواهم بود
  • رضا رضوی ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    2 0
    برخی از تفاوتهای طب سنتی و نوین: 1- طب نوین انسان را حاصل جمع اعضاء و جوارحش میداند در حالیکه طب سنتی علاوه بر اعضاء و جوارح مقولاتی همچون قوه، روح (حیوانی، نفسانی، طبیعی)، مزاج، خلط و... مورد بررسی قرار میدهد. مثلا ریشه امراض را غلبه یکی از اخلاط اربعه میداند و سپس به معالجه می پردازد. البته سخن در این باره بسیار است. 2- مبنای طب نوین تقریبا میشود گفت بیوشیمی است که بر اساس جدول عناصر مندلیف که فقط عناصر مادی را در برمیگیرد، بنا شده است، در حالیکه طب سنتی علاوه بر عناصر مادی از مقولات دیگری چون روح و قوا و ... بهره می برد. 3- در طب نوین ماده موثره گیاهان دارویی و سایر چیزها(جمادات و حیوانات) را مورد استفاده قرار میدهد. در حالیکه طب سنتی قائل است که خود صورت نوعیه گیاه که مثلا بصورت استخودوس یا زنجبیل خلق شده دارای خواصی است که در صورت حفظ آن صورت نوعیه آن خواص را میتوان دریافت کرد ولی در طب نوین این صورت نوعیه از بین میرود. البته موارد دیگری هم وجود دارد که در صورت ایجاد فرصت مناسب برای بحث، میتوان آن را تبیین کرد.
  • آرین ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    1 2
    لطفا از افراط و تفریط دست بردارید. طب سنتی دقیقا مثل طب نوین بر اساس تجربه و آزمایش بنا نهاده شده و هر دو دارای استدلال های منطقی هستند. اولا که شیمیایی و گیاهی 2 معنی مقابل هم نیستند. گیاه از مواد شیمیاییی تشکیل شده با دوز های مشخص. همین ترکیبات شیمیایی موجود در گیاه به طور صنعتی با درصد خلوص خیلی بالا قابل تولیده ولی برخی دیگه به دلایل اقتصادی به صرفه نیست و از خود گیاه استخراج می شه. بسیاری از ترکیبات دارویی از طبیعت کشف شدند و در طب نوین مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار گرفتن. اما در مقابل طب سنتی به طبیعت وابستست. بسیاری از دارو های نوین در طب نوین کاملا جدید هستند و اصلا نمونه طبیعی ندارند و آثار فوق العاده ای دارند مثل برخی دارو های سرطان. طب نوین هم به همان اندازه طب سنتی به بررسی عوامل ریشه ای بیماری می پردازه و به دنبال درمان ریشه ای بیماری است. طب نوین به کمک علم بیولوژی و جدیدا فیزیک کوانتوم به بررسی دقیق سازوکار های موجود در موجودات زنده و ترکیبات شیمیایی مربط مثل دارو می پردازه. بسیاری از مطلب موجود در طب نوین به دلیل پیچیدگی فرآیند توسط آزمایش و بررسی آماری بدست آمده. طب سنتی بیشتر بر پایه آزمایشات گذشتگان است. مشخصا برخی نتایج بدست آمده در طب سنتی در طب نوین موجود نیست و من فکر می کنم دلیلش عدم مطالعه دقیق نتایج طب سنتی توسط متخصصان بیولوژی است. در طب نوین هم به مسائل روحی و روانی پرداخته می شود اما نه به شکل طب سنتی. ولی همین روش درمان زخم پای دیابتی در طب سنتی با اصول بیلوژیکی قابل بررسی است و احتمالا در آینده با بررسی بیشتر این تکنیک هم به طب نوین اضافه خواهد شد. طب نوین بر پایه همین طب سنتی نهاده شده اما در طب سنتی به دلیل عدم استفاده از داده های آماری دقیق و بررسی دقیق فیزیولوژیکی نمی توان صحت برخی مطالب را تعیین کرد. کاری که باید کرد این است که متخصصان بیلوژی از این گنجینه آزمایشات باستانی بشر در زمینه طب سنتی استفاده کنند و طب سنتی را به طور اصولی توسط علوم بیولژی و کوانتوم مورد بررسی قرار بدن. کلی هم مقاله ازش درمیاد.
  • آرین ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    1 1
    طب سنتی لزوما طب اسلامی نیست. هر چیزی که بر پایه عقل و تفکر و تدبر باشد اسلامی است. چه یک دانشمند مسلمان کشف کند چه یک کافر لا مذهب. همان طور که خداوند به کرات در قرآن ما را به تفکر و تدبر در عالم هستی و کشف نظم حاکم برآن دعوت نموده.
  • رضا خوشگله ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    1 0
    بجه های حزب الهی این واقعیت را به همدیگر معرفی کنند تا همه به کلی مطلع شوند طب سنتی خیلی کارآیی بسیار بالایی دارد همه باید آن را بدانند
  • محمد ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    2 2
    بنده خوذم ذانشجوی پزشکی هستم مدتیم در زمیه طب سنتی تحقیق کردم مشرق واقعا برات متاسفم که این طور نبخردانه و عوامانه و غیرمنصفانه گزارش میدی در این مقوله نگاه باید علمی و منطقی باشه نه احساسی و عاطفی تو اطلاعاتت هم در زمینه طب سنتی و هم طب نوین ناقصه این گزارشتم یه مشت مهملات بی ارزشه همین که واسه ادعاهای چرندت حتی یه منبعم ارایه ندادی کافیه که بفمیم چقد جفنگ میگی
  • دانشجو ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    3 1
    ای ملت بیدار بشید...ای ملت طب مدرن داره خون مردم را می کنه توی شیشه... بعد از اینکه تمام دارای بیمار را به یغما می بره آخرش یا عمل میکنه یا قطع میکنه یا میکشه یا میگه برو مشهد امام رضا ع شفا بده... برگردید و طب سنتی را در یابید..
  • مهدی محمدیان ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    2 2
    لطف بفرمایید یه شماره تلفن یا نام داروهای گیاهی و نحوه استفاده رو نفرستادین
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    6 3
    آدرس میخوام برای زخم دیابت پای بابام
  • سید علی مهانپور ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    1 0
    سلام عزیزان بهتر میدانند که خیلی از راهکارها در دست خود انسان است و میتواند مداو ا نماید طب سنتی و جدید هم کمک باشند در خیلی از موارد امساک نافذ است من خودم از این اصل پیروی میکنم و نتیجه بسیار گرفته ام
  • سید علی مهانپور ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    1 3
    سلام با تشکر از ارشادات و راهنمایی هایتان اگر موردی بود قابل استفاده ممنونم ارسال کنید تشکر
  • آنلایک کن بره ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    4 2
    طب سنتی گرامی! بیا این صد تا بیمار زخم پای دیابتیک درجه 4و 5 ... تو فقط یکی دوتا شو درمان کن به شرطی که بقیه بیماران پاشون سیاه نشه و بالا نره و نمیرن... میتونی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس