کد خبر 386301
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

رئیس باشگاه بارسلونا به دلیل کلاهبرداری مالیاتی در پرونده ستاره برزیلی تیمش تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، اداره بازپرسی عمومی مرتبط با دادگاه عالی اسپانیا از قاضی «پابلو روز» خواست تا ماریا بارتومئو، رئیس فعلی باشگاه بارسلونا و همچنین باشگاه را به دلیل کلاهبرداری 2.8 میلیون یورویی در سال 2014 در ارتباط با امضای قرارداد با نیمار، بازیکن برزیلی متهم کند.

اداره بازپرسی در بیانیه‌ای شرایط را توضیح داد و در این بیانیه از ساندرو روسل، رئیس سابق باشگاه خواست تا برای پاسخگویی به این تخلف در دادگاه حاضر شود. بر اساس گزارش بازپرسان این بازیکن 94.8 میلیون یورو (82.7 میلیون مبلغ انتقال و 12.1 میلیون مالیات) ارزش داشته که بسیار بیشتر از مبلغ 57.1 میلیون یورویی است که روسل اعلام کرده است.

همچنین از دادگاه خواسته شد تا یک بازجویی دیگر برای تخلف مالیاتی بارتومئو در ارتباط با مالیات درآمد با مبلغ کل دو میلیون و 845 هزار و هفتصد یورو که در سال 2014 مرتکب شده، انجام شود. بازجویی از روسل و بارسا می‌تواند با پذیرش بازجویی از سوی دو طرف و موافقت با پرداخت جریمه به پایان برسد تا دادگاهی در این باره برگزار نشود. بارسلونا تاکنون حدود 13 میلیون و 550 هزار و 830 یورو برای جلوگیری از هرگونه بدهی احتمالی در خصوص انتقال نیمار به عنوان مالیات پرداخت کرده‌اند اما به نظر می‌رسد بازپرسان هنوز از شرایط ناراضی‌ هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس