اگر مسی به دستور محترمانه آدیداس تن بدهد، پیش بینی مارکا، گاردین، آبولا و اوپاریسین درباره جدایی او از بارسلونا به خاطر مسائل اقتصادی حامیان مالیش درست از آب در می آید.

گروه ورزشی مشرق- لیونل مسی در بارسلونا بزرگ شده و بدون تردید هرگز بزرگتر از تیمش نبوده و نخواد شد. او سال های سال است مدیون بارسلوناست و البته این تیم نیز سال های سال است مدیون اوست. این رابطه دو طرفه را البته یک مدیرکل، هدایت می کند؛ منظور اصلا مدیرعامل بارسا نیست که خود نیز پیروزی در انتخابات را مدیون همین هدایت های پشت پرده در فوتبال اسپانیا است. پشت پرده ای که معمولا هر از چند گاهی توسط یک خبرنگار کنجکاو و پا به سن گذاشته که دیگر از دست دادن شغل، برایش اهمیتی ندارد، افشا می شود و البته به سرعت تکذیب.

پشت پرده جدال آدیداس با مسی چیست؟

حداقل دو ماه است که شایعه جدایی لیونل مسی از بارسلونا بر سر زبان ها افتاده است. البته این شایعه با توجه به کنفرانس خبری اخیر مسی، بارتومئو و زوبیزارتا تا مرز خبر نیز پیش رفته است. فارغ از اخباری که در همین راستا منتشر می شود، انتشار خبر مربوط به هشدار جدی آدیداس خطاب به مسی بار دیگر موضوع جدایی از بارسلونا، این بار غیرورزشی تر از همیشه بر سر زبان ها انداخت.

کمپانی آدیداس، آنقدر بین المللی است که امروزه برای نوشتن از ریشه و خاستگاه آن به سختی می شود مقاله ای کاملا رسمی از مالک اولیه آن پیدا کرد. به هر حال آدیداس در سال تولد خود در کمتر از 5 ماه در 26 نقطه از جهان، شعبه کاملا فعال تشکیل داد. به همین دلیل است که هنوز هم بین هواداران آدیداس آلمان، آدیداس آمریکا و آدیداس انگلیس اختلاف نظر وجود دارد. کمپانی که ثروت سرشاری دارد و عملا از سال 2003 به بعد، تولید پوشاک و لوازم ورزشی را یک بخش حداقلی از پیکره خود توصیف کرد و توان اصلی تجاری خود را در بازی های بورس، سهام بین الملل، خرید و فروش ارز و حضور در اسپانسرینگ جهانی متمرکز کرد.

پشت پرده جدال آدیداس با مسی چیست؟ +++ آماده
حمایت آدیداس از رقابت های شرم آور ماراتن تل آویو یا مسابقاتی نظیر آن خشم مسلمانان جهان را در 10 سال گذشته برانگیخته و افتتاح شعبه های بزرگ و پر هزینه بدون دریافت حق نمایندگی در سه شهر اشغال شده توسط رژیم غاصب صهیونیستی، کلکسیون نفرت مردم آزاده جهان را از این کمپانی چند منظوره تکمیل کرد. اما نامه اخیر آدیداس به مسی، بار دیگر این موضوع را زنده کرد که این کمپانی تا چه حد قدرت دارد که می تواند بدون توجه به رای اینترنتی بیش از 4 میلیون هوادار اسپانیایی بارسلونا، مدیرعامل، بازیکنان و مربیان این باشگاه، رای خود را حکمفرما کند و بنویسد: "تا پایان این فصل فرصت داری، تکلیف تیم بعدی خود را روشن کنی. پاسخت هر چه باشد، ماندن در بارسلونا نیست و این زمان بهترین زمان برای تغییر تیم خواهد بود. آدیداس نیز با تمام قدرت از انتقال تو به تیم هایی که جداگانه پیشنهاد شده، حمایت خواهد کرد."

جالب اینجا است که مسی 4 مدیر برنامه دارد. در این فرایند هیچکدام از مدیر برنامه ها با هیچ روزنامه یا وب سایت خبری مصاحبه نکرده اند. روزنامه مارکا اسپانیا در همیت رابطه به کنایه می نویسد: «گویا مدیر برنامه مسی همان شخصی است که مراسم توپ طلای فیفا را تا دو سال پیش هدایت می کرد و دو سال است آن را رها کرده تا توپ به رونالدو برسد!»

یوهان کرایف در یک مصاحبه جنجالی گفته بود: «آدیداس و نایک مشکلات خود را بین مسی و نیمار تقسیم کنند تا بارسا در میان متضرر نشود و هر دو لوگو هم راضی باشند. اینگونه تیم هم به پیروزی های خود ادامه خواهد داد!» و این سخنان امروز بار دیگر توسط روزنامه آس بازنشر شده تا هواداران بارسلونا به این نکته بسیار مهم توجه کنند. بارسا مدیرعاملی بین المللی دارد که شعبه مالی اصلی آن در شهرهای نیویورک، لندن، تل آویو و بورکسل قرار گرفته و شهر بارسلونا هیچ اهمیتی در این مدیریت نداشته و نخواهد داشت.

پشت پرده جدال آدیداس با مسی چیست؟

اگر مسی به دستور محترمانه آدیداس تن بدهد، پیش بینی مارکا، گاردین، آبولا و اوپاریسین درباره جدایی او از بارسلونا به خاطر مسائل اقتصادی حامیان مالیش درست از آب در می آید. اگر این اتفاق رخ ندهد، مسی بار دیگر و این بار غلیظ تر و باشکوه تر در قلب هوادارانش آرام خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • زنده باد مسی ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    مسی هیچ وقت به هواداران خیانت نکرده و نخواهد کرد لئو تئ در قلب ایرانیها جا داری.
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    من نفهمیدم چی شد؟ چرا آدیداس از مسی خواست تا تیم را ترک کند؟ مگر مسی هولوکاست را زیر سوال برد؟ مسی که در اسراییل به بچه های صهیونیست عکس یادگاری می گرفت و در جنگها با یهودیها همدردی می کرد و خود را علاقمند به کابالا عرفان یهود نشان می داد؟
  • سعید ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    خداییش نفهمیدیم اختلاف سر چیه، تا بشینم یه جور حلش کنیم،!
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    من نمیدونم سردبیر ورزشیتون اطلاعات ورزشی داره یا نه! از این خبر برداشت میشه که یا اطلاعات نداره یا طرفدار رئال هست زیرا: اولا متن نوشته شده خیلی بی سر و ته هست و معلوم نیست چرا آدیداس باید برای انتقال مسی اصرار کنه؟ چرا تا حالا چنین اصراری نداشته؟ دوم اینکه منبع خبر مارکا و آس هستند که هر دو روزنامه مادریدی و طرفدار رئال هستند. سوم اینکه دلیل تلاش شما برای چسباندن مسی به اسراییل با چند واسطه را نمی فهمم. خبرهای دروغی هم که در این رابطه منتشر می شود را جدی نگیرید. چهارم اینکه اگر رئالی هستید برای دستیابی به هدفتان به انتقاد از مسی متوسل نشوید. اگر شایعات و خبرهای اینچنینی که درستی آنها معلوم نیست را کنار بگذاریم، و فقط به ظاهر و آنچه می بینیم قضاوت کنیم، مسی جزء با اخلاق ترین فوتبالیست هاست. (برخلاف بازیکن مورد علاقه شما که همین اواخر بازیکن حریف را کتک زد، از معشوقه چندمش جدا شد و یکی دیگه انتخاب کرد.)
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    تو نماینده ایرانیها نیستی که نظر میدی
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    مشرق من نمیدونستم آدیداسم صهیونیستیه از الان رفت تو لیست تحریمام لطفن پرده بر داری بکن ببینیم کدوم شرکتهای بین المللی صهیونیستن تا تحریمشون کنیم مرسی :)
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    شما از طرف خودت حرف بزن لازم نیست از طرف همه ایرانیها نذر بدی
  • امان از طاغوت ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    نامه ی محرمانه دست شما چیکار می کنه؟! متوهم نیوز!
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    هه تمام دنیا دست صهیونیسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس