کد خبر 385575
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش با اشاره به اینکه ملی‌پوشان فوتبال ایران برای بازی خوب تلاش کردند اعلام کرد: اشتباهات داوری هم در نتایج تاثیرگذار بود.

به گزارش مشرق، نصرالله سجادی درباره اینکه نظرتان درباره نتایج تیم فوتبال در جام ملت‌های آسیا چیست؟ گفت: در مجموع فکر می‌کنم تیم ملی تمام تلاشش را کرد البته اشتباهات داوری روی کسب نتیجه تاثیرگذار بود.

وی در پاسخ به این سوال که کی‌روش اعلام کرده با شرایطی که هست نمی‌تواند با فدراسیون همکاری کند آیا شما برنامه ای برای حمایت از او دارید اظهار داشت: در این مورد فقط فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرد.

سجادی همچنین درباره اینکه برای فدراسیون‌هایی مانند تنیس روی میز که دوره ریاستشان به پایان رسیده سرپرست می‌گذارید یا خیر؟ عنوان کرد: دوره ریاست صادق‌پور هنوز تمام نشده است اما دوره 4 ساله ووشو روز گذشته تمام شد. ما برای همه فدراسیون‌هایی که دوره 4 ساله تمام و هنوز انتخاباتشان برگزار نشده است. سرپرست معرفی می‌کنیم.

سجادی درباره دوپینگ دو میدانی و اینکه گزارشی به شما در این باره ارسال شده یا خیر؟ خاطرنشان کرد: خیر. در این باره گزارشی به من هنوز ارائه نشده است.

معاون وزیر ورزش درباره مجمع عمومی چوگان هم گفت: چوگان اصلی‌ترین ورزش ایرانی است و جزو ورزش‌های استثنا به حساب می‌آید که برای ایران است. خوب است آسیب‌شناسی کنیم چرا با وجود قدمتی که این رشته دارد آن گونه که باید توسعه پیدا نکرده است. البته شاید بحث امکانات مطرح شود.

وی افزود: چوگان یکی از رشته‌هایی است که مهارت و تکنیک بالایی می‌خواهد. من چند بار مسابقات این رشته را دیده‌ام که از نظر هیجان قابل مقایسه با خیلی از رشته‌ها نیست از طرفی بانوان هم هیچ محدودیتی برای فعالیت در این رشته ندارم. جای خوشحالی است که بانوان در این رشته پیشرو هستند.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش با اشاره به اینکه در دوره‌ای برخی می‌خواستند این رشته را به نام خود ثبت کنند تصریح کرد: ایل‌خانی‌زاده رئیس فدراسیون یک تنه تلاش کرد تا این اتفاق نیفتد. قطعا وزارت ورزش در سال 94 حمایت بیشتری از این رشته خواهد داشت. قول می‌دهم بودجه چشم‌گیری برای چوگان اختصاص دهیم البته این بودجه در مقایسه با ارقامی که ایل‌خانی‌زاده خودش برای این رشته خرج می‌کند قابل قیاس نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس