کد خبر 385573
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

الکس دل‌پیرو، کاپیتان سابق تیم‌ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس یکی از مهمانان ویژه دیدارهای پایانی جام ملت‌های آسیا بود. او در جایگاه ویژه ورزشگاه آنز سیدنی، نظاره گر فینال مسابقات بود...

به گزارش مشرق، الكس كه پيش از اين سابقه بازي در تيم باشگاهي اف.سي سيدني استراليا را هم داشته است، در هتل فورسيزن سيدني اقامت داشت و البته ديدار و ملاقات با او كه تحت تدابير شديد امنيتي قرار داشت، بسيار سخت بود. با كمين كردن در بيرون هتل تنها فرصتي كه مي‌شد الكس را از نزديك ديد، موقعي بود كه مي‌خواست راهي ورزشگاه محل برگزاري ديدار فينال شود. خوشبختانه اين امكان فراهم شد و اين بازيكن بزرگ و محبوب پذيرفت به مدت ۵ دقيقه به سؤالات ما پاسخ داد. مصاحبه با دل‌پيرو كه دقايقي قبل از شروع فينال جام ملت‌ها انجام شد را مي‌خوانيد:

شما از مرحله نيمه‌نهايي به استراليا آمديد و به احتمال زياد بازي‌هاي ايران را نديده‌ايد؟

اتفاقاً بازي‌هاي ايران را ديدم و پيش خودم فكر مي‌كردم تيم شما يكي از تيم‌هاي اصلي حاضر در مرحله نيمه‌نهايي باشد.

اما داور استراليايي اين اجازه را نداد!

من راجع به داوري حرفي نمي‌زنم ولي ايران تيم قوي و آماده‌اي بود و همان‌طور كه گفتم، فكر مي‌كردم ايران و ژاپن در مرحله نهايي حضور داشته باشند كه البته اين هم از زيبايي‌هاي فوتبال است كه برخي وقت‌ها شگفتي خلق مي‌شود و تيم‌هايي كه شما فكرش را هم نمي‌كنيد، تيم‌هاي بزرگ‌تر و بهتر را شكست مي‌دهند.

اگر ايران و ژاپن بالا مي‌آمدند، شايد الان كره و استراليا فيناليست نبودند؟

بله. اين احتمال وجود داشت. تيم كارلوس(‌كروش) خيلي خوب بازي مي‌كرد و واقعاً حيف شد به همين راحتي و به آن شكل حذف شد و كنار رفت. من كه اولش باور نمي‌كردم اين اتفاق افتاده باشد.

مهم‌ترين اتفاق جام ملت‌ها از ديد شما چه بود؟

همين حذف ايران و ژاپن به نظرم مهم‌ترين اتفاق جام بود.

به نظر شما كره قهرمان مي‌شود يا استراليا؟

شخصاً چون در استراليا فوتبال و زندگي كردم، دوست دارم اين تيم قهرمان شود و اميدوارم اين اتفاق بيفتد. من بايد سريعتر به ورزشگاه بروم.
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    آقای قلعه نوعی و آقای درخشان خیلی بیشتر از اینا میفهمند. در نتیجه حق با جناب آقای قلعه نوعی و درخشان. حالا 100 تا تیم هم سقوط بدن بازم درست میگن !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس