کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران اعتراض به حضور بازیکن دوپینگی عراق در دیدار دو تیم را رد کرد.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان رأی خود را در خصوص اعتراض ایران به حضور بازیکن دوپینگی عراق در دیدار برابر تیم ملی این کشور اعلام کرد.

متن نامه ارسال شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا که از سوی کمیته انضباطی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اعلام شده، به شرح زیر است:

تصمیمات اتخاذ شده در کمیته انضباطی AFC در سیدنی استرالیا مورخ 25 ژانویه 2015 (5 بهمن ماه 1393) در مورد پرونده اعتراض فدراسیون فوتبال ایران در مورد ماده 6-11 قوانین مسابقات جام ملت‌های آسیا که شامل عدم صلاحیت بازیکن عراق طبق ماده 55 قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، بدین شرح است: اعتراضی که از سوی فدراسیون فوتبال ایران نسبت به صلاحیت بازیکن تیم ملی عراق (علا عبدالزهرا) به خاطر حضور در دیدار ایران و عراق در 23 ژانویه (3 بهمن) صورت گرفته غیر قابل قبول بوده و پرونده مختومه اعلام می‌شود.
منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابراهیم ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    بهتره فعلا با لابی اعراب درگیر نشیم اونها فیفا رو هم دارن می خرن الآن یکی از نامزدهای دبیرکلی فیفا یک عرب هست قطر هم که دیگه یاد گرفته به کی رشوه بده و میزبانی جام جهانی و..رو بگیره رئیس AFC هم یک بحرینی هست چنان شبکه اختاپوسی اعراب دارن دست می کنن که می تونن فوتبال هر کشوری رو که می خوان نابود کنن
  • پسر ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    AFC به گور باباشون دارن میخندن
  • 456 ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    0 0
    دلم می خواست اتهام بازیکن دوپینگی یا دو اخطاره متوجه ما بود اونوقت میدیدید چطور راحت بازی را بدون تشکیل جلسه و یا حداکثر طی یک جلسه 30 ثانیه ای سه بر صفر به نفع تیم مقابل اعلام می کردند. نمونش هم طی یکی دو سال اخیر باشگاه سپاهان ایران در جام باشگاههای آسیا در مقابل تیم قطری و تیم ملی امید ایران در برابر همین عراق! ای تف به ذات پول پرستت AFC
  • دانیال ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    0 0
    سلام دوستان خیلی نامردند ببینین توی فضای مجازی دارند ایران و مسخره و حتی بی حرمتی میکنند. جالبه که اینا خودشون قوانین و نقض کردند منظورم AFC هست و عرب های توش. مگه میشه عربها علیه هم رای بدند، اگه این درخواست ایران را یه کشور عربی داده بود الان نه بازیکن و تیم ملی حتی فدراسیون فوتبال هم محروم شده بود.
  • فرهاد ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    0 0
    تیمی که بااماواگرمیخواست بره همون بهترکه نرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس