کارشناس فوتبال ایران گفت: باید کنار او، مربیان ایرانی خوب را آموزش دهیم تا فوتبال‌مان را از حضور مربیان با کیفیت بیمه کنیم.

به گزارش مشرق، ابراهیم‌زاده در مورد اینکه عده‌ای اعتقاد دارند حضور کی‌روش در فوتبال ایران به صلاح نیست گفت: من فکر نمی‌کنم کسی مخالف حضور کی روش در فوتبال ایران باشد چون او عملکرد بدی نداشته است. کی روش بازیکنان خوبی را به فوتبال معرفی کرده و من فکر می‌کنم آینده این تیم ملی کاملا روشن است و ما می‌توانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.

او ادامه داد: تنها چیزی که به نظر من فدراسیون فوتبال باید به آن توجه کند این است که باید مربیانی به عنوان دستیار در کنار کی روش قرار بگیرند که بتوانند در آینده خودشان سرمربی تیم ملی شوند. من نمی‌گویم دستیاران ایرانی او آدم‌های کوچکی هستند ولی به نظرم کسانی باید کنار او قرار بگیرند که ظرفیت‌های بالایی داشته باشند. شما ببینید که سرمربیان امارات و عراق در کنار مربیان بزرگ کار کردند و الان هدایت تیم ملی کشورشان را برعهده گرفتند. این الگو در ایران هم باید اجرا شود.

مربی سابق تیم ملی در مورد انتقادهایی که به تیم ملی می‌شود هم گفت: شما یادتان نرود که تمام این بازیکنان ایرانی هستند و خیلی از آن‌ها بازیکنان جوانی هستند. آن‌ها نیاز به حمایت همه دارند. من شک ندارم خیلی از بازیکنانی که در تیم ملی هستند می‌توانند آینده فوتبال ما را تضمین کنند.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس