سرپرست تیم استقلال با بیان اینکه به هیچ وجه زودتر از تاریخ قبل در لیگ شرکت نخواهیم کرد، گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم دو تیم ذوب‌آهن و پیکان نیز مخالف زود بازی کردن هستند.

به گزارش مشرق، میرشاد ماجدی با بیان اینکه به هیچ وجه زودتر از موعد تعیین شده حاضر به برگزاری دیدار مقابل سپاهان نیستیم، گفت: قبل از تعطیلی غیرحرفه‌ای لیگ بخاطر تیم ملی قرار بود که ۱۳ بهمن لیگ آغاز شده و هم ما و هم سایر تیم های دیگر تمریناتمان را به گونه ای برنامه‌ریزی کرده ایم که در این تاریخ وارد لیگ شویم.

وی افزود: اما متاسفانه با حذف زودهنگام تیم ملی از دور مسابقات مسئولین برگزاری لیگ به صرافت افتادند تا مسابقات را زودتر از آنچه خودشان تعیین کرده بودند، آغاز کنند و ما به هیچ وجه نمی توانیم در تاریخ جدیدی که سازمان لیگ اعلام خواهد کرد، بازی کنیم.

ماجدی در ادامه خاطر نشان کرد: ما برای این ۵۳ روز تعطیلات برنامه ریزی کرده بودیم و تمرینات خودمان را بر اساس این تعطیلات گذاشته بودیم و نمی توانیم به میل سازمان لیگ که به یکباره دوست دارد، زمان شروع لیگ را تغییر دهد، برنامه خود را عوض کنیم.

سرپرست استقلال یادآور شد: تیم هایی مثل پیکان و ذوب‌آهن نیز تا آنجایی که من در جریان هستم، مخالف این برنامه ریزی جدید هستند و مطمئن هستم بیشتر تیم‌های لیگ نیز با ما و پیکان و ذوب‌آهن موافق هستند.

وی افزود: تا آنجا که من می دانم چند تیم لیگ برتری هنوز در اردوی خارج از کشور به سر می برند و من مطمئنم که آنها نیز هرگز با این برنامه جدید موافق نخواهند بود.

ماجدی در پایان اظهار داشت: امیدوارم مسئولین لیگ همزمان بر سر برنامه از قبل تعیین شده خود باقی بمانند تا تیم های لیگ برتری دچار مشکل نشوند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس