رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: از آن جایی که اقتصاد مقاومتی نجات بخش اقتصاد کشور است، نقش دستگاه ها در اقتصاد مقاومتی باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جلالی افزود: مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی اعلام کردند که ما درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و همه نهادها و ظرفیت ها باید بنایشان را بر جنگ اقتصادی بگذارند .

وی، شناخت جنگ اقتصادی و راه های مقابله با آن را ضروری خواند و گفت: باید الگوی مقاوم اقتصادی داشته باشیم و الگوهای اقتصادی سایر کشورها به درد ما نمی خورد .

سردار جلالی گفت: نقش دستگاه ها در اقتصاد مقاومتی باید تعیین تکلیف و این مقوله نباید فقط به پلاکارد و شعار محدود شود .

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور افزود: واردات غیر ضرور در شرایط جنگ اقتصادی پذیرفته شده نیست و ارزی که باید برای مردم به کار رود نباید صرف واردات لوازم آرایشی و پورشه شود .

وی گفت: هدف دشمن در حوزه جنگ اقتصادی، مردم است و دولت باید در لایحه بودجه یک لایه و حریم حفاظتی در حوزه اقتصاد مردم ایجاد کند. کالاهای اساسی مردم باید حمایت شود و اگر کالایی گران و کمیاب شد در سفره مردم تاثیر نگذارد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • افشین تهران ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    ارز برای لوازم ارایشی!!!این هست سفارشات رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی؟واجب دیگری نیست که برای ماتیک و پودر سفیدکننده و .......باید ارز تخصیص داد؟وارد کننده کی بوده؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس