کد خبر 377468
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

برخورد شدید یک دستگاه کامیون با یک خودروی سواری پراید در مسیر جاده قدیم کرج، تخریب کامل خودروی سواری و نجات معجزه آسای سه سرنشین آن را در پی داشت.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در پی تماس آتش نشانی شهر قدس با سامانه 125 مبنی بر اعزام نیروی کمکی به محل حادثه در مسیر غرب به شرق جاده قدیم کرج، ورودی شهر قدس، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 07:24 صبح امروز آتش نشانان ایستگاه44 و گروه امداد و نجات 8 را به محل اعلام شده اعزام کرد.

سعید علیزاده معاون عملیات منطقه 1 در این باره اظهار داشت: در محل حادثه یک دستگاه کامیون(ماگ) در هنگام گردش و ورود به شهر قدس با یک دستگاه خودروی سواری پراید به همراه سه سرنشین آن برخورد کرده بود.

نجات سه جوان در تصادف سهمگین +عکس

وی ادامه داد: این برخورد شدید، موجب گیر کردن اتاقک خودروی سواری در زیر کامیون شده بود که آتش نشانان به سرعت عملیات خود را آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قسمت هایی از اتاقک خودروی سواری را برش دادند و سه سرنشین جوان آن را به نام های فرزاد-ح 32 ساله، نادر-ر 31 ساله و سید نبی – م 39 ساله که دچار مصدومیت از ناحیه پا شده بودند را خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

گفتنی است؛ آتش نشانان با بکارگیری جرثقیل هر دو خودرو را از یکدیگر جدا کرده و پس از تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی ماموریت خود را پایان دادند.
{$sepehr_album_21742}
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر به روی آنها کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه خبری 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    بازم مثل همیشه پراید طفلی.!
  • چعفری ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    فدرت خداوند سبحان در این حادثه عیان است تا خداوند رحمان نخواهد .......
  • ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    بازم مثل همیشه خدا رحم کرد... هیچ حقی بجز خدا نیست. دمش گرم
  • iman ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    1 0
    Khoda vaghean b khanevade dostam rahm karde khoda dobare beheshon zendegi dade

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس