کد خبر 377105
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال تأکید کرد، وحید امیری و سروش رفیعی بازی بسیار خوبی را مقابل عراق به نمایش گذاشتند.

به گزارش مشرق، مرتضی محصص در مورد دیدار تدارکاتی ایران مقابل عراق اظهار داشت: نتیجه خوبی را مقابل عراق گرفتیم، چراکه این تیم در میان حریفان عربی از نظر تکنیکی و فیزیکی همواره در آسیا سطح بالا بوده است و شناخت خوبی از تیم ایران دارند.

وی ادامه داد: این دیدار فرصت خوبی برای محک بازیکنانی بود که مقابل بحرین توانایی کمک به تیم ملی را دارند، چراکه وقتی هاشم بیک‌زاده در پست دفاع وسط قرار دارد و بیرانوند درون دروازه ایستاده، یعنی تیم «ب» ایران به میدان رفته است، تیمی که البته نتیجه خوبی هم کسب کرد. به عقیده من عملکرد این تیم امیدوارکننده بود، بیرانوند درون دروازه خوب کار کرد و وحید امیری در نخستین تجربه ملی‌اش یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی بود.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال افزود: وحید امیری و سروش رفیعی در این دیدار فراتر از تصور بودند و البته در نیمه دوم با پنج شش تعویض و ورود نکونام، دژاگه، تیموریان و قوچان‌نژاد در واقع تیم ملی به ترکیب اولیه مورد نظر کی‌روش برای جام ملت‌ها بازگشت.

محصص تصریح کرد: معتقدم در این دیدار برخی مهره‌ها جای خود را برای اینکه مقابل بحرین در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند یا حداقل اولویت اول برای تعویض باشند، باز کردند. قطعاً امیری و رفیعی از جمله این بازیکنان هستند که با درایت سرمربی تیم ملی خودی نشان دادند و برای بازی با بحرین کمک تیم خواهند بود.

وی ادامه داد: نقش بازیکنان ذخیره در فوتبال امروز اهمیت بالایی دارد و آنها تأثیر فوق‌العاده‌ای روی نتیجه بازی دارند. کی‌روش هم امروز به خوبی بازیکنان ذخیره را محک زد. پیش‌بینی من این است که این نفرات در دفاع و حمله تیم ملی نقش تأثیرگذاری خواهند داشت، بازیکنانی چون پورعلی گنجی که شانس تیم ایران را برای استفاده از تمامی پتانسیل خود افزایش داده‌اند.

محصص در مورد سردار آزمون هم خاطرنشان کرد: سردار بازیکن خوبی است و دو مدافع تیم عراق را به خود مشغول کرده بود. در فوتبال استارت‌های انفجاری نقش مؤثری دارد و سردار آزمون هم در بازی امروز با یکی از همین استارت‌ها مدافع عراقی را جا گذاشت. معتقدم تیم ملی اکنون با بودن آزمون، جهانبخش و قوچان‌نژاد صاحب سه مهاجم ایده‌آل است و کار کی‌روش برای انتخاب از میان آنها سخت است.

عضو کمیته فنی فدراسیون ادامه داد: دو گلی که آزمون به کره جنوبی و عراق زد، اکنون کار دو مهاجم دیگر تیم ملی را برای قرار گرفتن در ترکیب دشوار ساخته است. ضمن اینکه امروز کریم انصاری‌فرد هم به درستی در پست مهاجم دوم استفاده شد. به عقیده من او در این پست عملکرد بهتری دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس