سوء استفاده شهردار مادرید از فوتبال این بار جواب منفی گرفت چرا که بهره برداری از فوتبال در عالم سیاست، عرضه می خواهد و نقشه راه و راه بلد!

سوء‌استفاده خانم شهردار از نام یک بازیکن سرشناسگروه ورزشی مشرق - فوتبال است و دنیای منحصر به فرد خودش، نمی شود فوتبال را بدون هیچ چیز روی میز شام گذاشت و به میهمانان تعارفش کرد، فوتبال ادویه لازم دارد و این مواد افزودنی در خاورمیانه نامش سیاست است و در ایتالیا نامش مافیا و در اسپانیا نامش اقتصاد.

به هر حال چیزی که واضح است این که فوتبال فقط یک ورزش نیست، اخیرا در خبرها درج شده بود که فرناندو تورس بار دیگر به اتلتیکومادرید باز گشته و به صورت رسمی به بازیکن این تیم تبدیل شده است.
فرناندو تورس هم اکنون با قرارداد قرضي دو ساله براي ميلان بازي مي کند. اما نمايش های نااميد کننده او باعث شده تا ديگر در برنامه هاي پيپو اينزاگي جايي نداشته باشد.

تورس که پرورش یافته باشگاه اتلتیکو مادرید است، از این تیم راهی لیورپول شد و پس از چند فصل بسیار موفق در این تیم، به چلسی پیوست. ناکامی های تورس از همین جا شروع شد تا به میلان رسید. او تاکنون تنها یک گل برای این تیم ایتالیایی به ثمر رسانده است.

از طرفی، باشگاه میلان خبر معاوضه مهاجم اسپانیایی خود را با مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه، تأیید کرد.

فرناندو تورس احتمالا می‌تواند اولین بازی خود را در بازگشت به اتلتیکومادرید مقابل رئال مادرید در رقابت‌های کوپا‌دل‌ری انجام دهد. این مهاجم به محض اینکه کارهای اداری در خصوص انتقال او به اتلتیکومادرید به پایان برسد، می‌تواند برای اتلتیکومادرید به میدان برود. این در حالی است که پنجره نقل و انتقالات زمستانی از اول ژانویه در اسپانیا باز می‌شود و فصل نقل و انتقالات زمستانی در ایتالیا پنجم ژانویه آغاز می‌شود.

سوء‌استفاده خانم شهردار از نام یک بازیکن سرشناس

اما در میان این اخبار نقل و انتقالاتی که علاقه مندان قطعا مشروح آنها را در منابع مختلف مطالعه کرده اند یک موضوع به نظر جالب بود، ماجرایی درباره شهردار مادرید که با رفتاری فوق غیرحرفه‌ای خیال بهره برداری از این خبر را داشت و نتیجه معکوس گرفت.

آنا بوتیا، شهردار به شدت تحت فشار شهر مادرید با کسر بودجه ای تاریخی مواجه شده، از نارضایتی شهروندان شهرش به خوبی باخبر است و می داند که دوره 4 ساله او اخرین دوره فعالیتش در این پست خواهد بود اما طبق رسم دیرین برای آشتی با هوادارانی که بیش از نیمی از جمعیت شهر را تشکیل می دهند پیش قدم شد و در سخنرانی روز گذشته خود گفت: «بالاخره با تلاش چند ماهه توانستیم ال نینیو، فرناندو تورس را به اتلتیکومادرید بازگردانیم.» این در حالی بود که وی در کنفرانس خبری خود مقابل خبرنگاران حتی نمی دانست تورس پیش از این چند سال در اتلتیکومادرید بازی کرده و تا چند روز پیش در چه باشگاهی عضویت داشته است!

از طرفی خبرنگار مستقل اسپانیا عضو شورای خبرنگاران بدون مرز مادرید در بیانیه ای بدون اسم و امضا فاش کرده که شهردار مادرید به مدیرعامل اتلتیکومادرید پیشنهاد وام 40 میلیون یورویی با بهره کم داده تا بتواند وانمود کند که شهرداری مادرید تورس را به اتلتیکو بازگردانده است.

افشاگری‌ها یکی پس از دیگری به رسانه ها رسیدند تا این که بوتیا مجبور شد در بیانیه جداگانه ای این طور از هواداران اتلتیکو عذرخواهی کند: معلوم است که من به عنوان شهردار مادرید در این فرایند پیش قدم شدم همه ما در بازگرداندن تورس نقش داشتیم!

سوء‌استفاده خانم شهردار از نام یک بازیکن سرشناس
به هر حال سوء استفاده خانم شهردار این بار جواب منفی گرفت و نتوانست از فوتبال دوست داشتنی به نفع خودش بهره برداری کند. هر چه باشد، بهره برداری از فوتبال در عالم سیاست، عرضه می خواهد و نقشه راه و راه بلد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس