کد خبر 370417
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

سرمربی راه‌آهن گفت: بین تیم ما و نفت تهران تفاوت زیادی وجود ندارد.

به گزارش مشرق، پیش از شروع نشست خبری مدیر رسانه‌ای باشگاه راه‌آهن از اصحاب رسانه درخواست کرد اگرچه استیلی سال‌ها در پرسپولیس بازیکن و مربی بوده، اما این دلیل نمی‌شود که در شرایط فعلی درباره تیم صحبت کند بلکه او سرمربی راه‌آهن است و از شما خبرنگاران درخواست می‌شود فقط در این مورد از او سوال کنید.

استیلی با اشاره به بازی فردا با نفت تهران گفت:  بازی خیلی سختی مقابل تیم فینالیست جام حذفی و صدرنشین لیگ داریم. برای این بازی تقریبا 10 روز زمان داشتیم اما نفت با توجه به اینکه در جام حذفی حضور داشت، این فرصت را در اختیارش نبود.

وی ادامه داد: سعی کردیم از تعطیلات به بهترین شکل استفاده کنیم و در این مدت نیز 4 بازیکن به نام‌های رضایی، آبشک، مهدی‌پور و دروازه‌بان خارجی‌مان خواستند که از جمع ما جدا شوند و ما هم مخالفت نکردیم. ضمن اینکه قرار است بعد از این بازی نیز یکی، دو بازیکن دیگر از جمع ما جدا شوند.

سرمربی راه‌آهن تاکید کرد: تنها مشکلی که داریم تعطیلی 50 روزه مسابقات لیگ است که مشخص نیست که این تعطیلات واقعا 50 روز است یا کمتر، اگر قرار باشد تیم ملی به فینال جام ملت‌ها برود زمان تعطیلات افزایش پیدا خواهد کرد. اگر غیر از این باشد شاید یکی دو هفته کمتر شاهد تعطیلات بازی‌ها باشیم. در چنین شرایطی نمی‌شود برنامه‌ریزی دقیقی انجام داد.

استیلی خاطرنشان کرد: برای این بازی تعداد زیادی مصدوم و محروم در اختیار داریم. موسوی مصدوم است و نورمحمدی هنوز کارت معافیتش مشکل دارد، ضمن اینکه بهادر عبدی و محمد غلامی نیز محروم هستند.

وی با اشاره به تیم نفت تهران تصریح کرد: جا دارد به علیرضا منصوریان و یحیی گل‌محمدی که تیم‌های خوبی دارند تبریک بگویم. تبریک ویژه‌ای به منصوریان بگویم که به عنوان بهترین مربی انتخاب شد. امیدوارم این روند را ادامه دهند و در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق باشند.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نبرد فردا بین او و علیرضا منصوریان نبرد مربیان جوان لیگ برتر است و اینکه آیا راه‌آهن می‌تواند از پس تیم نفت تهران برآید، گفت: ما دیگر جوان نیستیم! همانطور که گفتم نفت تیم خوبی دارد و امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم.  اوایل لیگ برتر تیم ما به آن صورت شکل نگرفته بود اما بین تیم‌های بالای جدول و پایین جدول خیلی تفاوت وجود ندارد، اتفاقات فوتبال باعث می‌شود که شرایط برخی تیم‌ها به گونه‌ دیگری رقم بخورد.

استیلی ادامه داد: با احترام زیادی که برای نفت تهران و علیرضا منصوریان قائلم اما بین تیم من و تیم منصوریان خیلی تفاوتی وجود ندارد. ما جوان‌هایی به راه‌آهن آوردیم که حتی در لیگ برتر بازی نکرده بودند اما جوان‌هایی وجود دارند که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند. امسال شرایطی فراهم کردیم که بازیکنان جوان بتوانند در تست ما شرکت کنند هنوز هم این کار را انجام می‌دهیم و برخی از آنها بدون معرف در تست‌ها شرکت می‌کنند. این بازیکنان که در تست‌ها شرکت می‌کنند اگر خوب باشند در تیم نگه‌ می‌داریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس