کد خبر 369801
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹

مورینیو گفت: فكر كنم اين شكل بازي متعلق به سطح بالاي فوتبال نباشد اما خب در اين بازي بارها پيش آمد كه توپ غيب مي‌شد.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو بعد از باخت چلسی در زمین نیوکاسل از توپ جمع‌کن‌های سنت جیمز پارک انتقاد کرده و آنها را به وقت‌کشی در روز شکست 2- یک تیمش متهم کرده است. مورینیو که طی دو دوره مربیگری‌‌اش در این تیم هرگز طعم پیروزی در زمین نیوکاسل را نچشیده، این باخت تیمش را حاصل بدشانسی می‌داند و گفته حریف از تاکتیک‌های وقت‌کشی توسط توپ جمع‌کن‌هایش بهره برد تا به اهدافش برسد!

پاپيس سيسه نيمه دوم از روي نيمكت به ميدان آمد تا هر دو گل بازي را در نيمه دوم به‌ثمر برساند و تك گل ديديه دروگبا در اواخر مسابقه براي جلوگيري از اولين شكست اين فصل چلسي كافي نبود. مورينيو مي‌گويد:«هيچ شكايتي از بابت اين شكست ندارم. بدشانسي محض بود. فرصت‌هاي زيادي را در نيمه اول براي گلزني از دست داديم، همين‌طور در نيمه دوم. حريف مدام در حال دفاع بود و در اولين فرصت حمله‌اي كه به‌دست آورد به گل رسيد. بعد از آن بيشتر در لاك دفاعي فرو رفت، آن هم مقابل ما كه تا آخرين لحظه با تمام وجود حمله مي‌كرديم. مي‌خواستيم بازي بهتري ارائه كنيم اما به دليل نحوه عملكرد حريف ممكن نبود. فكر كنم اين شكل بازي متعلق به سطح بالاي فوتبال نباشد اما خب در اين بازي بارها پيش آمد كه توپ غيب مي‌شد. بعد از وقت تلف كردن توپ جمع‌كن آن را به داخل زمين مي‌انداخت. انگار اين هم جزيي از بازي‌شان بود. خب شكايتي ندارم.»

پارديو: به جاي فرگي‌تايم بايد بگوييم مورينيوتايم!

آلن پارديو مربي نيوكاسل در مورد 6 دقيقه وقت اضافه اين بازي كه هر لحظه در آن ممكن بود چلسي به گل تساوي برسد گفت:«هميشه از فرگي‌تايم- وقت‌هاي اضافه زيادي كه براي يونايتد به طور معمول گرفته مي‌شد- صحبت مي‌شود اما ديگر بايد گفت مورينيوتايم. من كه خيلي ناراحت شدم ديدم 6 دقيقه وقت اضافه گرفته‌اند. البته از عملكرد مارتين اتكينسون كاملاً راضي هستم چون به رغم خطا روي آيوز دستور به ادامه بازي داد كه اين حركت منجر ‌به گل دوم سيسه شد.» اين مربي در هر صورت چلسي را از بخت‌هاي اصلي قهرماني مي‌داند:«ما خيلي شانس آورديم چون در يك بازي مهم مقابل حريفي بزرگ همه چيز طبق ميل ما پيش رفت. شايد چلسي الان بهترين تيم اروپا محسوب شود و مسلماً از بخت‌هاي اول قهرماني ليگ‌ برتر است اما امروز روز ما بود.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس