تازه ترین شماره پنجره با بررسی ویژه یادداشت نیوزویک درباره سردار قاسم سلیمانی از امروز بر روی دکه های مطبوعاتی قرار می گیرد.

به گزارش مشرق، تازه‌ترین شماره پنجره با بررسی ویژه یادداشت نیوزویک درباره سردار قاسم سلیمانی از امروز بر روی دکه های مطبوعاتی قرار می گیرد.

الهه مهربانی و پیروزی

پنجره جلد شماره 220 خود را به سردار سلیمانی اختصاص داده و او را اسطوره پیروزی و مهربانی خوانده است.هفته نامه نیوزویک در آخرین شماره خود از سردار سلیمانی به عنوان الهه انتقام یاد کرده بود.

در همین راستا سرویس سیاسی پنجره این هفته در گفت و گویی با یدالله جوانی معاون سياسي سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامي علل پرداختن رسانه‎‎هاي بيگانه به نيروي قدس سپاه را مورد بررسی قرار داده و تاکید کرده است که یکی از اهداف احتمالی رسانه های بیگانه القاي دخالت ايران در ديگر کشورها است.

سردار سلیمانی الهه مهربانی یا انتقام +‌عکس

هم چنین سيدعلي شوکتي و ريحانه سادات موسوي‌زاده در ادامه طی یادداشت‌هایی واکنش رسانه‌های مختلف بیگانه به سردار سلیمانی را به تحریر درآورده‌اند.

در بخش دیگر پرونده سیاسی این هفته پنجره به خط خبری نشریه اکونومیست درباره انقلاب اسلامی ایران پرداخته شده است.

این نشریه چندی پیش با انتخاب تیتر (انقلاب تمام شده است) به انقلاب اسلامی ایران پرداخته بود. پنجره در این شماره خود ضمن ترجمه مطالب اکونومیست پیرامون انقلاب اسلامی به بررسی صحت این مطالب نیز پرداخته است.گفتوگو با احمد رهدار، فاکتورنگاري گزارش مجله اکونوميست درباره ايران، پايان انقلاب توهم يا واقعيت؟! و گذري کوتاه به ادعاهاي مطرح شده در پرونده اکونوميست از جمله مطالب پرونده سیاست پنجره درباره این موضوع است.

نشان هایی از فرانسه!

بررسی نشان شوالیه دولت فرانسه و امتناع حسین علیزاده از دریافت آن، به همراه فهرست افرادی که این نشان را دریافت کرده اند از جمله سوژه های مجله خبری این شماره پنجره است.هم چنین بررسی مستند تازه اکران شده محمد حسین جعفریان پیرامون افغانستان بخش دیگری از مجله خبری را تشکیل می دهد.

التهاب در بورس و ارز

هم چنین بخش اقتصاد این هفته نشریه پنجره تحولات بورس و ارز را زیر نظر گرفته است و التهابات این دو حوزه را مورد کندوکاو قرار داده است.

بن‌بست اقتصادي و راههاي برون رفت از آن در گفتوگو با الياس نادران، بررسي بازتاب تغيير و تحولات بازار ايران در رسانه‎‎هاي داخلي و خارجي، اقتصاد يک قاسم سليماني ميخواهد! و چالش‎‎هاي پيش روي دولت در حوزه‎‎هاي اقتصادي از جمله مطالب سرویس اقتصادی است.

اربعین شهادت امام حسین علیه السلام و عزاداری عظیم مردم در این روز موضوع اغلب مطالب باشگاه اهل قلم این شماره است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس