دو سرباز سابق ارتش انگلیس که ماه گذشته برای مبارزه با داعش به سوریه رفتند دلیل سفر خود را انتقام خون گروگان‌های انگلیسی کشته شده توسط داعش، اعلام کردند.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی دیلی میل روز جمعه گزارش داد که دو سرباز انگلیسی که پیش از این به مبارزان کُرد سوری پیوسته بودند، برای انتقام از سر بریدن امدادگر انگلیسی به دست داعش به سوریه سفر کردند تا با داعش مبارزه کنند.

«جیمز هاگز» و «جیمی رید» دو سرباز انگلیسی که برای مبارزه با داعش به کُردهای سوریه پیوسته بودند می گویند بریدن سر «الن هنینگ» امدادگر انگلیسی به دست داعش دلیل سفر آن ها به سوریه برای انتقام بود.

به گفته دیلی میل، این دو سرباز اسبق انگلیس با پیوستن به پیشمرگه های کُرد، علیه داعش مبارزه می کنند؛ جیمی رید معتقد است داعش بزرگترین خطر جهان است و گفته است برای انتقام خون امدادگر انگلیسی که توسط داعش سر بریده شد، به همراه جیمز هاگز به سوریه سفر کرده است.

این دو سرباز سابق ارتش انگلیس ماه گذشته به سوریه سفر کردند تا به گروهی از کُردهای سوریه موسوم به «شیرهای رجاوا» بپیوندند و گفته اند هیچ کس آن ها را اجیر نکرده بلکه وجدانشان آن ها را به جنگ با داعش تا سوریه کشانده است.

تروریست های داعش بعد از اشغال نواحی شمالی در کشور عراق، تا کنون سر 5 تبعه غربی «جیمز فولی» و «استیون ساتلوف» روزنامه نگاران آمریکایی، «پیتر کاسیگ» امدادگر آمریکایی، «دیوید هینز» و «الن هنینگ» امدادگران انگلیسی را سر بریدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس