ژنرال طارق رفیق بات فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان عصر سه شنبه در حاشیه دومین روز از نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی کراچی با اعضای هیات عالی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

به گزارش مشرق، در این دیدار دو طرف بر اهمیت تقویت بیش از پیش روابط و همکاری های دوجانبه در زمینه های گوناگون به ویژه همکاری های آموزشی در زمینه نیروی هوایی تاکید کردند.

سردار علی عبداللهی معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در راس هیاتی متشکل از تعدادی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی کراچی، به پاکستان سفر کرده است، ریاست هیات ایرانی در دیدار فرمانده نیروی هوایی پاکستان را برعهده داشت.

این دیدار با حضور وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان برگزار شد.

روز گذشته نیز ژنرال 'راشد محمود' رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان با هیات عالی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و تاکید کرد که پاکستان به گروه های تروریستی و بیگانگان فرصت تحت تاثیر قراردادن روابط دوستانه و برادرانه با ایران را نخواهد داد.

نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی پاکستان روز گذشته با حضور 'محمد نواز شریف' نخست وزیر و 'خواجه محمد آصف' وزیر دفاع پاکستان بطور رسمی افتتاح شد. این نمایشگاه تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

136 شرکت خارجی و 34 شرکت پاکستانی فعال در زمینه تولید تجهیزات دفاعی و نظامی تازه ترین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به معرض دید بازدیدکنندگانی از سراسر جهان گذاشته اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس