کد خبر 367483
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

دروازه‌بان پرسپولیس به عنوان رابط بازیکنان برزیلی با مسئولان این باشگاه در خصوص وضعیت نهایی آنها تصمیم می‌گیرد.

به گزارش مشرق، حمید رضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در تماس با نیلسون آخرین پیشنهاد خود را برای جذب بازیکنان برزیلی که به دعوت این باشگاه به ایران آمده‌اند مطرح کرد. نیلسون به عنوان نماینده دو بازیکن هموطن خود در جلسات اخیر بین حمید رضا سیاسی با سالس و مارسینیهو حضور داشته و به نوعی رابط بین باشگاه با بازیکنان برزیلی به حساب می‌آید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در شرایط جدید خود به بازیکنان برزیلی اعلام کرده تحت هیچ شرایطی بدون تست فنی با آنها قرارداد امضا نخواهد کرد و نهایتا نیز مبلغ 250 هزار دلار برای آنها جهت عقد قرارداد یک ساله در نظر خواهد گرفت.

نکته قابل توجه اینکه نیلسون تصمیم خواهد گرفت که هموطنانش در تمرینات پرسپولیس حاضر شوند یا نه. دروازه‌بان پرسپولیس قرار شده امشب به سیاسی اطلاع دهد که سالس و مارسینیهو در تمرین فردا سرخپوشان حاضر خواهند شد یا اینکه ترجیح می‌دهند ایران را ترک کنند.

پیش از این نیلسون در ابتدای فصل یک بازیکن برزیلی به نام لئو را به دایی معرفی کرده بود اما این بازیکن پس از یک هفته شرکت در تمرینات سرخپوشان دیپورت شد و به همین خاطر او در مورد دو هموطن دیگرش با وسواس بیشتری عمل می‌کند. او فیلم بازی‌های سالس و مارسینیهو را به حمید درخشان داده و تاکید دارد او بر اساس همین فیلم‌ها در مورد این دو بازیکن نظر نهایی خود را اعلام کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس