سردار کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر قرار بود بازیکنان را ببخشیم که دیگر نام آنها را رسانه‌ای نمی‌کردیم.

به گزارش مشرق، کمالی در مورد اینکه گفته می‌شود محرومیت بازیکنان سرباز بخشیده خواهد شد و آن‌ها می‌توانند از نیم فصل دوم بازی کنند گفت: اصلا چنین بحثی در سازمان نظام وظیفه مطرح نشده است. کسانی که تخلف کرده‌اند باید مجازات خود را ببینند و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود شایعه است. ما هم در رسانه‌ها این مطالب را می‌بینیم که اصلا صحت ندارد. بیانیه خود را صادر کرده‌ایم و امکان تخفیف در حکم بازیکنان متخلف وجود ندارد. ما کاری به آینده فوتبالی آن‌ها نداریم ولی کسانی که تخلف کرده‌اند باید جریمه بشوند و این حکم تغییر ناپذیر است.

او ادامه داد: ما اگر قصد داشتیم محرومان را ببخشیم که دیگر بعد از پایان هفته پانزدهم لیگ بر‌تر نام آن‌ها را اعلام نمی‌کردیم. مطمئن باشید بازیکنان هم مثل افراد عادی هستند و با آن‌ها مثل سایرین رفتار می‌کنیم. مطمئنا هیچ کدام از مدیران فدراسیون فوتبال هم خبر از بخشش این بازیکنان نمی‌دهند چون آن‌ها هم اعتقاد دارند با افراد متخلف باید برخورد کرد. ما حکم محرومیت آن‌ها را اعمال می‌کنیم تا از این بعد کسی به فکر دور زدن قانون نیفتد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در مورد بازیکنانی که ادعا می‌کنند هیچ تخلفی انجام نداده‌اند و به اشتباه محروم شده‌اند هم گفت: من نمی‌دانم آن‌ها روی چه حساب این حرف‌ها را می‌زنند و فقط این را می‌گویم که باید بی‌گناهیشان را اثبات کنند. اگر آن‌ها مدارکی دارند که بی‌گناهیشان را ثابت می‌کند، بهتر است آن را به سازمان نظام وظیفه بیاورند تا ما آن را بررسی کنیم.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس