کد خبر 365388
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

با توجه به مشکلات مالی در تیم فوتبال صبا احتمال دارد که برخی از بازیکنان از این تیم جدا شوند.

به گزارش مشرق، مشکلات مالی در تیم در باشگاه صبا به حدی رسیده است که این موضوع با اعتراض بازیکنان و کادر فنی این تیم همراه شده است. برخی بازیکنان صبا اعلام کردند که اگر نخواهد مشکلات مالی این تیم برطرف شود قصد جدایی از تیم را خواهند گرفت و به پیشنهاد‌هایشان فکر می‌کنند.

گفته می‌شود حسین بادامکی، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی، ایوب کلانتری و مهرداد طهماسبی از جمله بازیکنان معترض صبا هستند. این در حالی است که صبا در نیم‌فصل اول نتایج خوبی کسب کرده و هم‌اکنون در رده ششم جدول قرار دارد حالا شاید با وجود این مشکلات مالی تیم مرفاوی با مشکل روبرو شود و در ادامه مسابقات نتواند آن طور که باید و شاید حاضر شود.

حیات‌پور سرپرست تیم فوتبال صبا در این زمینه گفت: قرار شده است که این مشکلات در دو سه روز آینده حل شود. به خاطر یک سری از مشکلات اداری پرداخت‌ها دیر شد که مسئولان باشگاه در صدد برطرف کردن این مشکل هستند و تمام هم و غم خود را در این گذاشته‌اند که قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند.

وی در مورد اینکه برخی بازیکنان به خاطر این مشکلات قصد جدایی از این تیم را دارند گفت: تاکنون با ما صحبتی نشده شاید بین خودشان مسئله‌ای را عنوان کرده باشند همانطوری که شایعه شده بود مرفاوی استعفا داده است. او کار خود را دنبال می‌کند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

حسین بادامکی نیز در این زمینه گفت: بازیکنان حق دارند که ناراحت باشند، نیم‌فصل از لیگ گذشته و ما یک ریال هم دریافت نکرده‌ایم. با این فشاری که روی بازیکنان است واقعا حق دارند که چنین اعتراضی کنند.

وی در مورد اینکه آیا قصد دارند در تمرینات حاضر نشوند گفت: قرار بوده امروز مدیرعامل در تمرین حاضر شود و صحبت‌هایی را با او انجام دهیم به هر حال این مسائل تاثیر‌گذار است. بازیکنان هم از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارند. طبق قانون بازیکن می‌تواند اگر قراردادش پرداخت نشود آن را فسخ کند. امیدوارم که این مسئله هرچه زودتر حل شود.

مهرداد طهماسبی دروازه‌بان صبا نیز در این باره گفت: ما امروز سر تمرینات حاضر شده‌ایم و قرار است با مدیرعامل صحبت کنیم تا تکلیف‌مان روشن شود و یا مشکل‌مان حل شود. با خود مرفاوی هم صحبت کردیم که اگر این مسئله حل نشود عذرخواهی خواهیم کرد و ناراحت نشود که او هم این مسئله را تائید کرد. ما 1000 تومان هم نگرفتیم. زندگی داریم و خرج دارد. نمی‌دانم صحبت از پول‌هایی که به فوتبال وارد شده از کجا مطرح می‌شود و به چه کسانی داده شده است.

وی ادامه داد: شخصی در پیاده‌روی در جنگل شرکت کرده از او در مورد امکاناتش می‌پرسند بعد اعلام می‌کند که پول به فوتبال وارد شده و امکانات به ما داده نمی‌شود. من نمی‌دانم که چرا اینگونه صحبت می‌کنند و مسائل را بیان می‌کنند. امیدوارم که مشکلات صبا هرچه زودتر حل شود که اگر این اتفاق رخ ندهد بازیکنان مجبور می‌شوند به پیشنهاد‌های دیگر خود فکر کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس